اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1395 / کد مطلب: 11216 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


بیان خدمات دولت عامل اعتماد مردم به مسئولان و نظام است


بیان خدمات دولت عامل اعتماد مردم به مسئولان و نظام است امام جمعه موقت سبزوار گفت: بیان خدمات دولت باعث افزایش اعتماد مردم به مسئولان و نظام جمهوری اسلامی می شود.
 حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: طرح تحول نظام سلامت، سیاست خارجی و اقدامات کشاورزی از خدمات مهم دولت تدبیر و امید است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان به مبانی اسلام و انقلاب وفادار بودند و ساده زیستی و خدمت به محرومان از صفات بارز آنها بود.
وی گفت: وقایع سال 1360 همچون ترور شهیدان رجایی و باهنر، شهید بهشتی و یارانش و شهدای محراب انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: محور حرکت دولت در مسئله اقتصادی باید توجه به اقتصاد مقاومتی باشد و دولت باید با فعالیت جهادی مشکلات اقتصادی، بیکاری و اشتغال جوانان را حل کند.
وی اظهار کرد: دولت باید در مناسبات و ارتباط با کشورهای دنیا توازن را حفظ کند و سطح فناوری اطلاعات و دانش کشور را افزایش دهد.
وی با اشاره به تحولات کشورهای اسلامی و منطقه با محکوم نمودن تجاوز ترکیه به خاک سوریه افزود: جبهه مقاومت اسلامی در روزهای اخیر پیروزی های خوبی علیه عناصر تکفیری کسب کرد.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در این هفته باید دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف برای مردم بازگو شود.
احمد برادران افزود: طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم، کشور را از بحران درمانی عبور داد و هزینه های درمان مردم کاهش یافت.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با استفاده از تیم کارآمد هسته ای حقانیت ایران را در مجامع بین المللی ثابت و طرح ایران هراسی دشمن را متوقف کرد.
وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 127 طرح عمرانی، صنعتی، بهداشتی، درمانی، کشاورزی و مخابراتی با هزینه 751 میلیارد و 155 میلیون ریال در شهرستان سبزوار به بهره برداری می رسد. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.