اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1395 / کد مطلب: 11218 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دهیاران از ظرفیتهای روستا استفاده کنند


دهیاران از ظرفیتهای روستا استفاده کنند  فرماندار ویژه سبزوار گفت: دهیاران تکیه به منابع داخلی داشته باشند و تلاش کنند که از ظرفیتها و توانمندی های روستاها استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در جمع دهیاران بخش ششتمد سبزوار افزود: دهیاران برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بیش از پیش تلاش کنند.
وی به موفقیتهای دولت یازدهم اشاره و بیان کرد: در چارچوب سیاست دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح تحول نظام سلامت هم اینک 56 متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی سبزوار مشغول به خدمت هستند.
فرماندار سبزوار ادامه داد: هم اینک در مرکز قلب سبزوار با کمترین هزینه عمل قلب باز صورت می گیرد و اورژانس هوایی با کمترین زمان ممکن بیماران را به مراکز درمانی این شهر منتقل می کند.
وی طرحهای راه آهن، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه ،گازرسانی به روستاها، آسفالت راههای روستایی را از دیگر اقدامات دولت یازدهم عنوان کرد.ی این شهرستان شده است.

* آغاز گازرسانی به روستاهای ششتمد
بخشدار ششتمد نیز گفت: گازرسانی به 11 روستای این بخش مراحل پایانی را طی نموده و آبرسانی به روستای باغخیرات و آسفالت جاده های تعدادی از روستاهای منطقه نظیر چشمه آوش در این مدت صورت گرفته است.
غلامرضا ابراهیمی نژاد افزود: جایگاه سوخت شامکان نیز به زودی به بهره برداری می رسد و بهسازی روستا، سالن ورزشی و پل ورودی شامکان از جمله طرحهای در دست اجرا است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.