اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1395 / کد مطلب: 11295 / نظرات: 0


جشن شکوفه ها در غرب خراسان رضوی برگزار شد


جشن شکوفه ها در غرب خراسان رضوی برگزار شد  همزمان با بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها با حضور پنج هزار و 700 دانش آموز کلاس اول در شهرستانهای سبزوار، جغتای و داورزن در غرب خراسان رضوی برگزار شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: چهار هزار و 500 دانش آموز در 170 آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان ساماندهی شده اند.
مرتضی بینش افزود: تعداد دانش آموزان اول ابتدایی سبزوار در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته 250 نفر بیشتر شده است.
وی با اشاره به کمبود کلاس درس در مقطع ابتدایی این شهرستان اظهار کرد: به علت تعداد زیاد دانش آموزان این مقطع 25 آموزشگاه این شهرستان به صورت دو نوبته اداره می شوند.
وی گفت: برگزاری جشن شکوفه ها که به منظور آشنایی دانش آموزان سال اول با محیط آموزشگاه برپا شده در ایجاد محیط امن و آرامش بخش برای دانش آموزان تأثیر گذار است.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: حدود 52 هزار دانش آموز در 287 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند که 28 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی هستند.
محمد رضا دستورانی رئیس آموزش و پرورش جغتای نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در سال تحصیلی جدید 918 دانش آموز کلاس اول وارد مدارس این شهرستان شدند.
ابراهیم رامشینی رئیس آموزش و پرورش داورزن نیز گفت: هزار و 650 دانش آموز در این شهرستان تحصیل می کنند که 300 نفر آنها کلاس اولی هستند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.