اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1395 / کد مطلب: 11301 / نظرات: 0


نمایشگاه دفاع مقدس در سبزوار گشایش یافت


نمایشگاه دفاع مقدس در سبزوار گشایش یافت  نمایشگاه آثار هنری دفاع مقدس در قالب عکس و پوستر پنجشنبه شب در سبزوار گشایش یافت.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در حاشیه این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی جوانان با رویدادهای دوران دفاع مقدس و تلاش برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب آن زمان است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: در این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان برای نسل امروز به تصویر کشید شده است.
وی اضافه کرد: فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس چون پایداری، ایثار و ایمان به خدا باید درجامعه نهادینه و همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.
سرهنگ مظلوم ادامه داد: در فضای کنونی که جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی جریان دارد، انتقال ارزشها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به جوانان می تواند توطئه دشمن را خنثی کند.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: در این نمایشگاه شامل عکس های دوران دفاع مقدس، فضای مجازی، مشاوره، مسابقه پرتاب دارت، پخش کلیپ و وصیت شهدا در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی افزود: این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه امام محمد باقر(ع) و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) به مدت یک هفته دایر است.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.