اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مهر 1395 / کد مطلب: 11305 / نظرات: 0

معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوار:


برقراری عدالت آموزشی دستاورد دولت یازدهم است


برقراری عدالت آموزشی دستاورد دولت یازدهم است معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوارگفت: برقراری عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت تعلیم و تربیت برای همه مردم یکی از دستاورد دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش است.
احمد برادران روز شنبه در مراسم زنگ مهر وجشن بازگشایی مدارس درآموزشگاه دخترانه شاهد حضرت مریم(س)سبزواردر جمع مسئولان افزود: دولت توجه به معیشت معلمان، بهبود شاخص‌های آموزشی و پرورشی دارد
وی تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آینده سازان کشور،انتقال مفاهیم ارزشها و آداب و سنن و فنون و آموزش حقوق شهروندی است.
وی با بیان اینکه جایگاه علم و دانش در توسعه کشور بسیار موثر است ،افزود: آموزش پرورش پیشرا ن در توسعه کشور است.
برادران همچنین تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را فرصتی برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان دانست.
  معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: توجه به علم و دانش، اخلاق، کسب مهارت های عمومی زندگی و حقوق شهروندی از اهداف آموزش و پرورش است.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تقارن آغاز مهر ماه با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تبیین و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به دانش آموزان است.
در این مراسم در آئینی زنگ های مهر،ایثار و شهادت، سرشماری،شیر و زنگ نماز نواخته شد و همچنین با اداي احترام به مقام شهدا والا مقام از خانوداه شهيد مدافع حرم شهيد رضا دامرودي وخانواده شهيد احمد نظيف به عنوان شهيد دانش آموز تقدير شد.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.