اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 مهر 1395 / کد مطلب: 11320 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار از کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد


فرماندار سبزوار از کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد
فرماندار ویژه سبزوار گفت: در سایه تلاش ماموران انتظامی میزان وقوع جرائم خشن در این شهرستان کاهش یافته است.
 احمد برادران روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در سبزوار افزود: بر این اساس ظرف 6 ماه نخست امسال موردی از جرائم خشن در سبزوار مشاهده نشده است.
ور ادامه داد: تغییر شکل جرائم از سنتی به پیشرفته در فضای مجازی و سایبر، رویکردها و نقشه های امنیتی را تغییر داده و نیروی انتظامی وظیفه مهمی در مبارزه با جرائم جدید در فضای مجازی دارد.
وی همچنین گفت: در سالهای اخیر با وجود تلاشهای دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی، توطئه های امنیتی و نظامی آنها خنثی شده است.

** کشف 70 کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: در 2 عملیات پلیسی مجزا 70 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این این عملیات 2 نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
سرهنگ سیدمحمد هاشم زاده هاشمی ادامه داد: فرماندهی انتظامی سبزوار روزانه در قالب 100 نوع ماموریت متفاوت به مردم ارائه خدمت می کند.
وی گفت: ظرف 6 ماه نخست امسال جرائمی مانند نزاع دسته جمعی، سرقت و قتل ناشی از درگیری بین اراذل و اوباش در سبزوار رخ نداده است.
مانور دستگیری سارقان، رژه موتور سواران پلیس و رونمایی از نخستین یگان پلیس اسب سوار از مهمترین ویژه برنامه های این مراسم بود.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.