اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 مهر 1395 / کد مطلب: 11327 / نظرات: 1


راه اندازی آزمایشی سامانه فاتحه و زیارت مجازی مزار شهدا و متوفیان در سبزوار


راه اندازی آزمایشی سامانه فاتحه و زیارت مجازی مزار شهدا و متوفیان در سبزوار مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار از راه اندازی آزمایشی سامانه فاتحه و زیارت مجازی مزار شهدا و متوفیان در این شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی گفت: با توجه به اینکه اطلاعات مربوط به متوفیان سبزوار فقط از سال 1386 در سامانه و دفاتر ثبت شده بود این سازمان اقدام به جمع آوری میدانی اطلاعات متوفیان به همراه عکسبرداری از تمام مزارها کرد.
وی افزود: اطلاعات مربوط به 35 هزار متوفی و عکس های قبور آنها در سامانه مزبور قرار گرفت و در مرحله نخست زیارت مجازی مزار شهدا بطور کامل راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: کاربران در تمام نقاط دنیا می توانند پس از وارد کردن یکی از گزینه های جستجو، نام متوفی مورد نظر خود را یافته و سپس با زدن دکمه مشاهده، سنگ مزار متوفی را نیز مشاهده نمایند.
دارینی ادامه داد: هنگام نمایش سنگ مزار متوفی، با فشردن دکمه play زیر عکس سنگ مزار، فاتحه برای وی قرائت می شود.
وی گفت: سه گزینه نیز در انتهای صفحه با عنوان دلنوشته و ارسال عکس فعال می گردد که کاربران می توانند ادعیه، فاتحه و دلنوشته خود را به نمایش بگذارند که در این صفحه برای همیشه نمایش داده می شود.
وی افزود: گزینه های آلبوم تصاویر، وصیت نامه شهدا، بیوگرافی هنرمندان، پیشکسوتان و آثار هنرمندان نیز از جمله گزینه هایی هستند که راه اندازی آن در دست اقدام است و به این سامانه اضافه می شود.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار اظهار کرد: این شهرستان در بین شهرهای همتراز نخستین شهری است که موفق به راه اندازی این سامانه شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.