اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مهر 1395 / کد مطلب: 11330 / نظرات: 0

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مطرح کرد


امر به‌ معروف و نهی از منکر سرلوحه قیام امام حسین(ع)/ تخریب عقاید اسلامی به‌ واسطه فعال‌سازی فضای مجازی


امر به‌ معروف و نهی از منکر سرلوحه قیام امام حسینع تخریب عقاید اسلامی به‌ واسطه فعال‌سازی فضای مجازی

آیت‌الله عباسعلی اختری در اجتماع عظیم «لبیک یا حسین(ع)» که در آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) سبزوار برگزار شد با اشاره به شعار «لبیک یا حسین(ع)»، اظهار کرد: طنین‌اندازی این شعار درس مهمی را برای ما مسلمانان یادآوری می‌کند و باید در پرتوی این فرصت، پیام خود را به ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان برسانیم، بنابراین بهترین درس از قیام امام حسین(ع) به‌ خوبی در این شعار دیده می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت بررسی قیام امام حسین(ع) افزود: هر ضربه‌ای که در جهان اسلام به امامت، دیانت و جریان ولایت وارد شده است، به دلیل جهل و بی‌اطلاعی مردم بوده و درک کمتر مردم در بسیاری از مسائل موجب شد تا دشمنان ولایت بتوانند ائمه اطهار(ع) را کنار بگذارند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: معاویه برای اینکه بتواند در مقابل امام علی(ع) ایستادگی کند به هر ذلتی تن می‌داد و در سخنان خود هم چندین بار گفته بود که روز بیداری مردم روز مرگ حکومت بنی امیه است.

اختری اضافه کرد: یزید با کمک بی‌اطلاعی و جهل اعراب مقابل امام حسین(ع) و یارانش ایستاد و در شرایط کنونی مسلمانان باید بدانند بهره‌مندی از جهاد اکبر، جهاد فرهنگی، جهاد بیداری و آگاهی زمینه‌ساز تمامی جهادهای در راه خداست.

وی، مهم‌ترین هدف قیام امام حسین(ع) و یارانش را اصلاح برخی از ابعاد جامعه دانست و یادآور شد: امام حسین(ع) در جنگ با یزید عمل به فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر را سرلوحه قیام خود قرار داد.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اهمیت حضور امام و رهبری در جامعه اسلامی، بیان کرد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی، کشور ما همانند یک استانی در ایالت متحده اداره می‌شد و حتی سفیر آمریکا در تمامی مسائل داخلی کشور دخالت می‌کرد، بنابراین قیام مردمی و اطاعت از دستورات امام خمینی(ره) سبب شد تا اکنون کشور ما به‌ عنوان یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شود.

اختری با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی جریان‌های نفوذ در کشور ما را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود قرار داده‌اند، عنوان کرد: کشورهای غربی و ضد اسلامی با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال نابودی کامل اسلام ناب محمدی(ص) هستند و حتی اکنون به‌ واسطه فضای مجازی عقاید اسلامی را تخریب می‌کنند.

وی افزود: مدافعان حرم حضرت زینب(س) در جنگ با تکفیری‌ها می‌دانند که هر لحظه امکان شهادت وجود دارد، اما برای دفاع از دین همانند امام حسین(ع) و یارانش به میدان نبرد با دشمنان اسلام رفته‌اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.