اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 مهر 1395 / کد مطلب: 11370 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


اختصاص 450 هزار میلیارد ریال به تکمیل طرحهای نیمه تمام


اختصاص 450 هزار میلیارد ریال به تکمیل طرحهای نیمه تمام
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: 450 هزار میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام در سطح کشور و پرداخت دیون پیمانکاران اختصاص یافت.
رمضانعلی سبحانی فردر نشست شورای برنامه ریزی
شهرستان سبزوار افزود: همچنین در بودجه امسال 300 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی کشور اختصاص یافت.
وی ادامه داد: همچنین امسال 400 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی به تکمیل طرحهای نیمه تمام راه و شهرسازی، راه آهن و ورزش و جوانان شهرستان سبزوار اختصاص داده شد.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: امسال 156 میلیارد و 470 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 180 به این شهرستان اختصاص یافت که 23 درصد آن به اداره آموزش و پرورش تخصیص داده شد.
احمد برادران افزود: به بخشهای کشاورزی، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و صنعت و معدن سبزوار نیز به ترتیب 17، 14، 12 و 2 درصد این اعتبارات اختصاص یافت.
وی ادامه داد: 85 درصد از اعتبارات ماده 180 به صورت متمرکز از سازمان برنامه و بودجه و 15 درصد در کمیته برنامه ریزی شهرستانها تصویب می شود.

** شتاب در تکمیل طرحهای نیمه تمام
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام باید در اولویت کاری مسئولان باشد.
حسین مقصودی ادامه داد: امسال 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 برای تکمیل 2 طرح درمان بستر در بخش ششتمد و روداب شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.101/ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.