اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 19 مهر 1395 / کد مطلب: 11385 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


فرهنگ عاشورا استکبار را به زانو در آورده است


فرهنگ عاشورا استکبار را به زانو در آورده است   نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ عاشورا استکبار جهانی و حامیان وهابی صیهونیستی را به زانو در آورده است.
رمضانعلی سبحانی فر روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در سبزوار افزود: دشمن با توطئه های فرهنگی تلاش زیادی کرد تا جوانان و نوجوانان را از فرهنگ عاشورا دور کند.
وی ادامه داد: با این وجود فرهنگ عاشورا از مرزهای فکری و جغرافیایی کشورهای اسلامی عبور کرده و در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) برپا می شود.
این نماینده مجلس گفت: دشمن با رویکرد نظامی و تشکیل گروههای تروریستی برنامه ریزی کرد تا با حمله به حرم اهل بیت(ع) آثار زنده اسلام واقعی را نابود کند.
وی افزود: حضور مدافعان حرم در میدان دفاع از حرم اهل بیت(ع) باعث شد تا دشمن در این میدان نیز زمینگیر شود و در برابر قدرت اعتقادی اسلام واقعی زانو بزند.
سبحانی فر ادامه داد: دشمن از فراگیر شدن تفکر عاشورا در سرزمینهای اسلامی و غیراسلامی هراس دارد و این مهم را می توان از شکستهای پی در پی آنان در برابر گروههای مقاومت اسلامی و مدافعان حرم مشاهده کرد.
وی گفت: عاشورا یک فرهنگ فراگیر برای اتحاد مذاهب اسلامی و تشکیل گروههای مقاومت در برابر دشمن تکفیری و استکبار جهانی است که آثار آن را می توان در برپایی مجالس عزاداری در سایر کشورها، تاسی گروههای مقاومت اسلامی در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین به امام حسین(ع)مشاهده کرد.
این مراسم به یاد شهیدان مدافع حرم، رضا دامرودی، مهدی بیدی، حسینعلی شمس آبادی و ابوالفضل راه چمنی برگزار شد. ایرنا /101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.