اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 24 مهر 1395 / کد مطلب: 11388 / نظرات: 0

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی درمبارزه با استکبار جهانی است


فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی درمبارزه با استکبار جهانی است رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی در مبارزه با تکفیری ها، استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی است.
حسین مقصودی شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره 16 شهید روستای برازق از توابع بخش ششتمد سبزوار افزود: گروه های مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشور تشکیل شده است.
وی گفت: حق طلبی، مبارزه با فساد، مبارزه با استکبار و حکام دست نشانده و تلاش برای ایجاد یک حکومت صالح از درس های تفکر عاشورایی است و ترویج فساد، وحشی گری، خرافه گرایی و صدور احکام غلط ضد اسلامی برخواسته از تفکر وهابیت است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فرهنگ عاشورا مقابله با رژیم صیهونیستی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) یک وظیفه شرعی است، اما در تفکر وهابی گری تروریست ها و تکفیری ها به مسلمانان تعرض می کنند.
وی وقوع بیداری اسلامی را حاصل تفکر عاشورا دانست و گفت: تفکر و اندیشه وهابیت و سلفی گری در جهان اسلام جایی ندارد و دوران انحطاط خود را طی می کند.
سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که کشورهای مسلمان در اشغال تکفیری ها، تروریست ها و حکام سرسپرده باشد مبارزه و مقابله با دشمن همچنان ادامه دارد.
او گفت: به برکت فرهنگ عاشورا مدافعان حرم در جبهه نبرد با تکفیری ها، حزب الله لبنان در میدان مبارزه با رژیم صیونیستی و گروه های مقاومت اسلامی یمن در مقابله با متجاوزان سعودی به پیروزی های زیادی دست یافته اند. ایرنا / 101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.