اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 مهر 1395 / کد مطلب: 11394 / نظرات: 0

معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوار:


برخی در اجرای سرشماری سیاه نمایی می کنند


برخی در اجرای سرشماری سیاه نمایی می کنند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: برخی در اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 سیاه نمایی می کنند.
 احمد برادران در دیدار با اعضای ستاد سرشماری سبزوار افزود: برخی با شایعه سازی سعی دارند مردم را از شرکت در سرشماری اینترنتی و حضوری منصرف کنند.
وی اظهار کرد: برخی با شایعه سازی مدعی هستند دولت با اجرای این طرح به دنبال کسب اطلاع از اموال و دارایی مردم است در حالی که دولت امین مردم بوده و در این سرشماری به هیچ عنوان به دنبال کسب اطلاع از وضعیت اقتصادی مردم نیست.
وی گفت: با وجود شایعه سازی برخی جریان ها، مردم در سرشماری اینترنتی شرکت کرده و براساس اعلام ستاد سرشماری کشور، میانگین مشارکت و استقبال مردم بیش از حد انتظار است.
برادران افزود: کاهش زمان، هزینه و دقت مناسب از مزایای سرشماری اینترتی است و این نوع از سرشماری در کشورهای پیشرفته نیز اجرا می شود.
وی ادامه داد: برای نخستین بار و در دولت یازدهم طرح سرشماری اینترنتی در راستای کاهش هزینه ها و افزایش ارائه خدمات به مردم مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت گذشته باعث شد برنامه ریزی درست در کشور انجام نشود که ثمره آن وجود 75 هزار طرح عمرانی نیمه تمام، اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه ها، بی توجهی به بخش صنعت، کشاورزی و کاهش اشتغال بود.
برادران گفت: در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سبزوار 115 مامور شرکت دارند و 30 دستگاه خودرو نیز برای پشتیبانی اختصاص داده شده است.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.