اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آبان 1395 / کد مطلب: 11442 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد


ختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به عملیات کشف اجساد مفقودین در قنات کسکن


ختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به عملیات کشف اجساد مفقودین در قنات کسکن  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای انجام عملیات کشف جنازه‌های مفقودین حادثه قنات روستای کسکن این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما با اشاره به نشست روز گذشته با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای تسریع در انجام عملیات جست‌وجوی اجساد مفقودی حادثه قنات روستای کسکن این شهرستان، اظهار کرد: نامه درخواست اعتبار برای این عملیات به همراه امضای وزیر کشور و رئیس ستاد بحران کشور به رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ارسال‌شده و با پرداخت سه میلیارد ریال اعتبار به استانداری موافقت شده است.

وی ادامه داد: پیگیری می‌کنیم تا با پرداخت این میزان اعتبار به استانداری خراسان رضوی به‌سرعت در اختیار شهرستان سبزوار قرار گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور پیگیر وضعیت این حادثه بوده است، افزود: بر اساس حجم میزان گل‌ولای و عمق چاه عملیات جست‌وجوی مفقودین حادثه دشوار شده لذا اگر بیشترین امکانات هم در اختیار باشد به‌راحتی قابل انجام نخواهد بود.

سبحانی فر با بیان اینکه متأسفانه به دلیل باز شدن مسیر آب حجم آب درون چاه از 50 لیتر به 150 لیتر در ثانیه رسیده است، بیان کرد: نیروهای امدادی در حال تلاش هستند تا بتوانند با انحراف مسیر و کاهش حجم آب به‌وسیله دستگاه پمپاژ مفقودین این حادثه را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان در حال آماده‌باش کامل هستند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ازجمله جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115 و نیروی انتظامی، آبفا روستایی و شهری و جهاد کشاورزی از روز نخست حادثه تمام توان خود را برای نجات مفقودین به کاربردند.فارس/101






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.