اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 آبان 1395 / کد مطلب: 11485 / نظرات: 0

با حضور مدیرکل دادگستری خراسان رضوی


آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سبزوار برگزار شد


آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سبزوار برگزار شد آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سبزوار با حضور مدیرکل دادگستری خراسان رضوی در این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل دادگستری خراسان رضوی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری سبزوار با بیان اینکه وظیفه یک مدیر در درون سازمان حفظ منابع انسانی است، اظهار کرد: مانع انسانی در درون سازمان‌ها و نهادها به‌راحتی به وجود نمی‌آید و مدیران باید از نیروهای انسانی قوی و جوان به‌خوبی حمایت کنند.

حجت‌الاسلام علی مظفری ادامه داد: اگر بر روی نیروی انسانی نظارت‌های لازم صورت نگیرد مدیران به‌عنوان مقصر اصلی تلقی می‌شوند لذا مسؤولان ادارات و نهادها باید افراد ضعیف را به‌خوبی تربیت کنند تا به آن‌ها هم به نقطه تعادل برسند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه مدیران استانی به انتصابات، افزود: در هر نهادی نیروی انسانی عملکرد مناسبی نداشته باشد باید تذکر داده شود بنابراین اگر با تذکر هم فرد نتوانست خود را مطابق با سیاست‌های کاری قرار دهد باید برخورد جدی صورت گیرد.

مدیرکل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای تربیت افراد هزینه زیادی پرداخت کرده است، بیان کرد: تربیت صحیح نیروهای زیردست سبب تولید مدیران کارآمد و پرانرژی می‌شود ولی متأسفانه برخی از مدیران آگاهی‌های لازم نسبت به قوانین حوزه کاری را ندارند.

مظفری با اشاره به برخی از وام‌های میلیاردی به در بانک‌ها بدون اخذ ضمانت‌های مجاز، تصریح کرد: متأسفانه برای پرداخت یک وام ازدواج انواع ضمانت‌نامه‌ها از افراد گرفته می‌شود ولی برخی از وام‌های میلیاردی بدون دریافت ضمانت‌های لازم داده می‌شود.

گفتنی است در این مراسم سید محمدحسینی به‌عنوان رئیس دادگستری شهرستان سبزوار معرفی شد.

حسین اردمه و محمد غلامی نیز به‌عنوان دادستان و رئیس دادگاه انقلاب سبزوار منصوب شدند.فارس/101






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.