اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آبان 1395 / کد مطلب: 11529 / نظرات: 0


فراخوان'اهدای کتاب به جای گل'


اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در راستای توسعه کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی، فراخوان طرح «اهدای کتاب به جای گل» را منتشر کرد.
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از عموم مردم خواسته است تا در توسعه کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی کشور و تحقق شعار این اتحادیه بکوشند.
اقدام خانواده مرحوم رضا رستمی، روزنامه‌نگار متعهد و باسابقه کشور در احیای این شعار زیبا (اهدای کتاب به جای گل) با استقبال اهالی قلم و مسئولان حوزه فرهنگ مواجه شده است.
بر اساس این گزارش، همه با هم در اقدام جمعی اهدای کتاب، این‌بار با هدف تأسیس کتابخانه
در محل تولد این روزنامه‌نگار (شهر اسدآباد) شرکت کنیم.
روز گذشته کمپین اینترنتی «کتاب جای گل» با مشارکت احمد مسجدجامعی و سیدرضا صالحی امیری به طور رسمی آغاز به کار کرد.
مسجدجامعی با اهدای 110 جلد کتاب و صالحی امیری با اعطای 40 جلد کتاب به بهانه 40 سالگی محمدرضا رستمی از نخستین افرادی بودند که به این کمپین پیوسته‌اند.
در پوستری که به بهانه این کمپین و مراسم بزرگداشت محمدرضا رستمی طراحی شده، آمده است: «کتاب‌ها و کلمات، این دغدغه روزنامه‌نگاری بود که دلش می‌خواست جهان جای بهتری باشد. برای یادبود #رضا_رستمی، #کتاب_جای_گل بیاورید تا کتابخانه‌ای شود برای مردم شهرش و کودکانشان که پا روی شانه کتاب‌ها بگذارند و قد بکشند تا آرزوی رضا رستمی لااقل کمی رنگ واقعیت به خود بگیرد.»
مراسم بزرگداشت محمدرضا رستمی روز چهارشنبه 12 آبان، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، پردیس چارسو، برپا خواهد شداهداکنندگان می‌توانند محموله‌های کتاب خود را تا ساعت 15 روز سه‌شنبه 11 آبان ‌به نشانی خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان شهید محسن عباسی اصفهانی، کوچه شریف، شماره 1 تحویل دهند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به پُست الکترونیک www.nasheran.org و آدرس ایمیل info@nasheran.org مراجعه و همچنین با شماره‌های 77537722- 77511730- 77637021-77637022 تماس بگیرند.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.