اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 آبان 1395 / کد مطلب: 11544 / نظرات: 0

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی:


باید با کسانی که به‌دنبال فتنه‌انگیزی هستند برخورد جدی شود


باید با کسانی که به‌دنبال فتنه‌انگیزی هستند برخورد جدی شود

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید باکسانی که خلاف قوانین رفتار می‌کنند و دنبال فتنه‌انگیزی هستند برخورد جدی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد موسوی هوایی در حاشیه تجمع بزرگ نهضت بیداری با خطبه‌های علوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، اظهار کرد: این موضوع دارای دو بخش اساسی است و عفاف باحجاب پیوند عمیقی خورده لذا هرکسی که عفاف را رعایت کند قطعاً در جامعه دارای حجاب بهتری است.

وی با بیان اینکه در موضوع حجاب و عفاف باید کار فرهنگی اساسی انجام شود، افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید در راستای شکل‌گیری عفاف و حیا در نسل جوان باشد و نهادهایی که با نسل جوان در ارتباط هستند باید این به موضوع توجه کنند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در چند سال گذشته سیاست‌گذاری کلانی در این بخش انجام‌شده است، بیان کرد: سازمان‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف در شکل‌گیری عفاف و حجاب نقش مؤثری دارند و نقطه هزیمت مسئله حجاب و عفاف آموزش‌وپرورش و جامعه دانشگاهی است.

موسوی هوایی ادامه داد: نهادهای دولتی باید در استخدام نیروهای خود به حجاب و عفاف نیز توجه کنند تا نیروهای مؤمن و متدین وارد سیستم اداری کشور شوند.

وی وظیفه حوزه‌های علمیه در ایجاد فرهنگ و حرکتی عظیم برای عفاف را تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: برنامه‌های خوبی به تصویب رسیده است و نقش‌های افراد مشخص‌شده است لذا مسؤولان در جبهه‌های مختلف نظام در حال تلاش هستند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این حرکت‌های عظیم در حوزه‌های عفاف و حجاب زمانی به نتیجه می‌رسد که به‌صورت جدی زیربنای آن از سوی آموزش‌وپرورش انجام شود.

موسوی هوایی با بیان اینکه در کنار نهادهای دولتی مردم نیز باید موضوع رعایت و گسترش عفاف و حجاب را موردتوجه قرار دهند، تصریح کرد: مردم با ایجاد بسترهای فرهنگی بر روی جوانان و خانواده می‌توانند فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که خلاف قوانین رفتار می‌کنند و دنبال فتنه‌انگیزی هستند باید با آن‌ها برخورد جدی شود، بیان کرد: برخورد با این‌گونه افراد باید با کار فرهنگی همراه شود و هرگز نمی‌توانیم برخورد سیستمی و نظامی انجام دهیم و برخوردهای نظامی برای کسانی صورت می‌گیرد که در حال ایجاد فساد مضاعف در جامعه هستند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: خوشبختانه اهمیت موضوع حجاب و عفاف در راهنمایی و رانندگی دیده می‌شود و با کسانی که در ماشین‌های خود حجاب را از سر برمی‌دارند برخورد جدی می‌شود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.