اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 آبان 1390 / کد مطلب: 1155 / نظرات: 0


گرد همائی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش ششتمد سبزوار در آستانه محرم



مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برگزاری گردهمائی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش ششتمد این شهرستان در آستانه ماه محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مجیدکدخدازاده در این خصوص گفت :در آستانه فرارسیدن ماه محرم ، گردهمائی بزرگ مسئولین شوراهای اسلامی و دهیاران بخش ششتمد شهرستان سبزوار ،۲۳ آبانماه جاری در مسجد جامع شهر ششتمد برگزار شد.

وی گفت : در این جلسه که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار و بخشدار و مسئولین محلی بخش ششتمد این شهرستان برگزار شد،ابتدا حجت الاسلام سید باقر اسلامی خواه روحانی شهر ششتمد به ایراد سخنانی پیرامون مسئله تبلیغ در روستاها پرداخت و از همه مسئولین محلی و دهیاران خواست تا در زمینه های فرهنگی و مذهبی به خصوص قشر جوان فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود : در ادامه این گرد همائی ، حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار، ضمن عرض تشکر از بخشدار ششتمد در برپائی گرد همائی مذکور ، از دهیاران و مسئولین شوراهای اسلامی روستاها خواست تابا تکمیل فرم های درخواست، این اداره را در اعزام مبلغ در ماه محرم سال جاری یاری نمایند.

 وی همچنین از تأثیرحضور روحانی درجوامع روستائی خصوصاً در زمینه های فرهنگی و اجتماعی بویژه در زمینه جوانان سخن گفت واز مسئولین محلی این بخش خواستار همکاری همه جانبه با روحانی اعزامی به روستاها گردید.

یادآورمی شود: در پایان جلسه مذکور،برخی از دهیاران با طرح سوالاتی درزمینه های مختلف تبلیغی ، خواستار مساعدت های بیش از پیش اداره تبلیغات اسلامی در زمینه ساخت خانه های عالم و اعزام روحانی مستقر و هجرت دائمی در این روستاها گردیدند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.