اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 آبان 1395 / کد مطلب: 11551 / نظرات: 0

نماینده اسبق ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:


نماینده اسبق ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:


نماینده اسبق ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سبزوار قیام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی را حرکت عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی و مؤثر در پایداری و زنده ماندن نهضت امام خمینی (ره) توصیف کرد.

، حجت‌الاسلام علی‌اصغر جعفری نسب در مراسم راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار برگزار شد، با بیان اینکه استکبارستیزی هرگز از انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی جدا نمی‌شود، اظهار کرد: امروز ملت ما هم با حضور بی‌نظیر خودشان در راهپیمایی 13 آبان حماسه‌ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه هدف واحد نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: کشورهای غربی با توطئه‌های بی‌شمار خود به دنبال نابودی حکومت اسلامی هستند و کشورهای مسلمان نیز با اتحاد و همبستگی خود در مقابل حیله‌های آمریکا ایستادگی کردند.

 نماینده اسبق ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه حماسه 13 آبان نشان‌دهنده شجاعت و روحیه استکبارستیزی دانشجویان و دانش آموزان آن دوران است، بیان کرد: قیام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی حرکت عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و این حرکت بسیاری از توطئه‌ای آمریکا علیه کشور ما را آشکار کرد و چهره واقعی کشورهای غربی را به ملت ایران نشان داد.

جعفری نسب ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا هرگز از زبان مردم ملت ایران حذف نخواهد شد چراکه خیانت‌های آمریکا به کشور ما هرگز جبران نمی‌شود و شعار مرگ بر آمریکا بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی فتح لانه جاسوسی را یکی از بهترین راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اگر لانه جاسوسی آمریکا را دانشجویان تسخیر نمی‌کردند در طول مسیر انقلاب دچار مشکلاتی می‌شدیم لذا این تسخیر توانست به پایداری و زنده ماندن نهضت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی کمک‌های بی‌شماری کند.

 نماینده اسبق ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه اسناد لانه جاسوسی آمریکا سند خیانت‌های چندین ساله کشورهای غربی به ملت ماست، تصریح کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و عظمت این روز هرگز از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود.

در پایان مراسم، قطعنامه روز مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد و حاضران با شعارهای خود توطئه‌ها و جنایات آمریکا را محکوم کردند.فارس/101






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.