اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 آبان 1395 / کد مطلب: 11553 / نظرات: 0

رئیس هواشناسی سبزوار:


طوفان با سرعت 84 کیلومتر بر ساعت سبزوار را درنوردید


طوفان با سرعت 84 کیلومتر بر ساعت سبزوار را درنوردید

رئیس هواشناسی سبزوار سرعت طوفان شب گذشته سبزوار را 84 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد که بر اثر آن تعدادی درخت سقوط کرده و شیشه برخی منازل شکست.

محمد سیاح  با اشاره به وقوع طوفان شب گذشته در شهرستان سبزوار، اظهار کرد: این طوفان ساعت 23 شب گذشته به وقوع پیوست و در پی آن به مدت یک ساعت آسمان سبزوار را گردوخاک فراگرفت.

وی سرعت این طوفان را 84 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و افزود: پس از طوفان نیز بالغ بر سه میلی‌متر بارش باران گزارش‌ شده بود که توانست میزان گردوخاک را کاهش دهد.

رئیس هواشناسی سبزوار با بیان اینکه طی ساعات آینده در شهرستان سبزوار ورزش باد و بارش پراکنده گزارش می‌شود، تصریح کرد: میزان وزش باد در دیگر شهرستان‌های هم‌جوار سبزوار کمتر گزارش‌ شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سبزوار نیز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سبزوار گفت: بارندگی و طوفان شب گذشته در این شهرستان هیچ‌گونه حادثه مهمی به دنبال نداشته است.

مهدی احمدی‌راد افزود: هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان ارسال‌ شده بود و ایستگاه‌های آتش‌نشانی با تجهیزات کامل در آماده‌باش بودند.

وی یادآور شد: در موقع طوفان و بارندگی مهم‌ترین حادثه افتادن درختان و شکستن شیشه منازل رخ‌ داده و هیچ‌گونه خسارت دیگری گزارش نشده است.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.