اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 آبان 1390 / کد مطلب: 1157 / نظرات: 0


برپائی گرد همائی تبلیغی محرم با حضور مسئولین محلی در بخش داورزن


مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برپائی گرد همائی تبلیغی در آستانه ماه محرم با حضور مسئولین محلی در بخش داورزن این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، مجید کدخدا زاده با اعلام این خبر گفت: گرد همائی بزرگ تبلیغی بخش داورزن شهرستان سبزوار ، 22 آبانماه جاری با حضور امام جمعه ، بخشدار و مسئولین این بخش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار برگزار گردید.

وی گفت : در این جلسه،که بیش از پنجاه نفر از مسئولین شوراهای اسلامی و دهیاران بخش داورزن درآن شرکت نمودند ، مسائل مختلف تبلیغی این بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد : گرد همائی مذکور با خیرمقدم شم آبادی بخشدار داورزن آغاز و پس از آن حجت الاسلام مداحی امام جمعه این بخش مسائلی راپیرامون تأثیر حضور روحانیون و مبلغین امور دینی در جوامع روستائی بیان نموده و از رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خواستار اعزام مبلغین دینی به تمامی روستاهای دارای شرایط این بخش ، در ماه محرم شد.

 حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نیز با تشکر از بخشدار داورزن در خصوص برگزاری گرد همائی مذکور، به ارائه گزارش مبسوطی از اعزام مبلغ در ماه های محرم و رمضان گذشته به این بخش پرداخت و از تمامی دهیاران و مسئولین شوراهای اسلامی داورزن خواست تا با روحانیون اعزامی همکاری همه جانبه ای در انجام امور تبلیغی و دینی در ماه محرم سال جاری داشته باشند.

گفتنی است : در این جلسه ، فرم های درخواست روحانی توسط مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در بین شرکت کنندگان توزیع و توجیهات لازم در این خصوص صورت گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.