اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 آبان 1395 / کد مطلب: 11571 / نظرات: 0


تیم فوتبال ساحلی ایران نایب‌قهرمان جام بین‌قاره‌ای شد


  تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای دست یافت.

در دیدار نهایی ششمین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای که به‌میزبانی کشور امارات برگزار شد، تیم ملی کشورمان به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 6 بر 2 مقابل این حریف قدرتمند شکست خورد و به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا مسلم مسیگر در دقیقه 2 تیم ایران را پیش انداخت، اما برزیلی‌ها این گل را در وقت اول با گلزنی کاتارینو و برونو ژاویر در دقایق 3 و 7 پاسخ دادند. در وقت دوم باز هم برزیل تیم برتر میدان بود و سه بار دیگر توسط مائوریسینیو (14)، بوکینیا (16) و دانیل (17) دروازه پیمان حسینی را باز کرد. البته محمد احمدزاده در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی اختلاف را کمتر کرد.

در وقت سوم بازیکنان ایران تلاش زیادی برای باز کردن دروازه برزیل کردند، اما باز هم کاتارینو در دقیقه 29 گل ششم را برای حریف به ثمر رساند تا نتیجه نهایی 6 بر 2 شود.

در این بازی امیرحسین اکبری در دقیقه 30 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

تیم کشورمان که با هدایت محمدحسین میرشمسی در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بود، در 5 دوره قبلی این تورنمنت توانسته بود به یک قهرمانی، یک عنوان سومی و یک مقام چهارمی دست پیدا کند. این تیم در سال 2013 با شکست 4 بر 3 روسیه قهرمان شد، در سال 2014 در دیدار رده‌بندی 3 بر صفر به پرتغال باخت و در رده چهارم ایستاد و در سال 2015 نیز در دیدار رده‌بندی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل مصر موفق شد این حریف را در ضربات پنالتی 3 بر 2 مغلوب کند و به مقام سومی برسد.

ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران در ششمین دوره مسابقات ابتدا مقابل آمریکا 6 بر 2 و مصر 4 بر یک برنده شدند و در آخرین بازی مرحله گروه نیز روسیه را در ضربات پنالتی 3 بر یک از پیش‌ِرو برداشتند. تیم کشورمان در نیمه‌نهایی موفق شد 8 بر 6 تاهیتی را شکست بدهد و راهی فینال شد و در نهایت نیز با شکست 6 بر 2 مقابل برزیل عنوان نایب‌قهرمانی را به‌دست آورد.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم روسیه 4 بر 3 از سد تاهیتی گذشت و در رده سوم قرار گرفت.تسنیم/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.