اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 آبان 1395 / کد مطلب: 11596 / نظرات: 0


بهبود یافتگان اعتیاد در جوین چشم انتظار تسهیلات اشتغال


رئیس بهزیستی جوین گفت: 100بهبود یافته از اعتیاد در این شهرستان چشم انتظار دریافت 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی هستند.
رئیس بهزیستی جوین گفت: 100بهبود یافته از اعتیاد در این شهرستان چشم انتظار دریافت 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی هستند.
 کاظم شبانی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان، بهزیستی باید پنج درصد اعتبارات خود را به تسهیلات اشتغالزایی بهبودیافتگان اختصاص دهد اما این میزان پاسخگوی نیاز جوین نیست.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال 90 نفر در کمپ ترک اعتیاد جوین بهبود یافته اند و به 15 نفر از این افراد خدمات روانشناسی و مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات اشتغال داده شده است‌.
رئیس بهزیستی جوین گفت: سومین کلینیک ترک اعتیاد سرپایی در این شهرستان نیز با اعتبار یک میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در روستای حکم آباد راه اندازی شد.
وی در ادامه همچنین اظهار کرد: تاکنون 43 نفر از مددجویان و معلولان در جوین پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند. هشت نفر از این افراد زنان سرپرست خانوار و 35 نفر معلول و خانواده معلولان بوده اند.
شبانی گفت: 10 خانواده دارای دو عضو معلول نیز برای دریافت تسهیلات مسکن اقدام و از این مان سه خانواده نفر تسهیلات دریافت کرده اند و سایر افراد در حال انجام امور هستند.
1500 خانوار با جمعیت 6 هزار و 700 نفر زیر پوشش بهزیستی جوین هستند. این شهرستان دارای 150 نفر زن سرپرست خانوار و 1200 معلول می باشد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.