اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 19 آبان 1395 / کد مطلب: 11612 / نظرات: 0


شهردار سبزوار: از ورزش همگاني و قهرماني در سبزوار حمایت می کنيم


شهردار سبزوار گفت: شهرداري در حد توان از ورزش همگاني و قهرماني در كهن شهر ديار سربداران حمايت مي كند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، سيد علي كوشكي در اين رابطه گفت: در شهر سبزوار حدود ۲۷۰ هكتار فضاي سبز وجود دارد كه شهرداري براي ترغيب و تشويق شهروندان به امر ورزش خصوصا ورزش همگاني، درصدد توسعه اين فضاها براي استفاده بهتر و رضايت شهروندان سبزواري در اين زمينه است.

وي با بيان اينكه شورا و مديران شهري  بر رونق و توسعه فضاهاي سبز براي ورزشكاران در سطح شهر تاكيد دارند، اظهار داشت: باید برای ورزش هزینه کرد و شهرداری سبزوار تا به حال نیز در حوزه ورزش همگانی فعالیت‌های خوبی داشته و اميد است با هماهنگی‌های صورت گرفته بتواند در ورزش قهرمانی نيز وارد عمل و حمایت‌ هاي لازم را از ورزشكاران اين ورزش ها داشته باشد.

او از تنظيم لايحه اي رزشي براي ارائه به شوراي شهر جهت همكاري با اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت: شهرداري و اداره ورزش و جوانان با همكاري و همراهي يكديگر در تلاش هستند توانمندي هاي هيئت هاي مختلف ورزشي در سبزوار را بالفعل برسانند و جوانان را بيشتر به امر ورزش ترغيب نمايند.

شهردار سبزوار با اشاره به ورزش قهرماني نيز گفت: سبزوار از ديرباز مهد هندبال ايران بوده، اين رشته ورزشس علاقمندان بسياري در اين شهر دارد، در اين رابطه شوراي شهر و شهرداري در حد توان از سرمايه گذاران ورزشي براي فراگيرتر شدن ورزش هاي قهرماني در سبزوار حمايت خواهد كرد.

وي با اشاره به این نکته مدیریت شهری سبزوار، توجه به امر ورزش را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است، اظهار داشت: شهرداری سبزوار طی سال های اخیر نشان داده که برای کمک به ورزش اين شهر آماده است.

شهردار سبزوار گفت: ما معتقديم سبزوار از استعداد و ظرفیت های بسیاری بالایی در حوزه ورزش برخوردار است که باید از این پتانسیل به خوبی بهره گرفت.101/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.