اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آبان 1395 / کد مطلب: 11620 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی:


دولت با پشتوانه خون شهدا و دیپلماسی سازنده در پرونده هسته ای پیروز شد


دولت با پشتوانه خون شهدا و دیپلماسی سازنده در پرونده هسته ای پیروز شد  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت یازدهم به پشتوانه ولایت، حمایت مردم، خون شهدا و با بهره گیری از دیپلماسی درست و سازنده در پرونده هسته ای و برجام پیروز شد.

سید جواد حسینی در نشست شورای اداری سبزوار افزود: محور ولایت و پشتوانه مردمی در گذشته نیز وجود داشت اما به علت دیپلماسی اشتباه در دولت گذشته هفت قطعنامه در شورای امنیت و 16 قطعنامه در شورای حکام سازمان ملل علیه ملت ایران به امضا رسید.
وی اظهار کرد: برخی قصد دارند برجام را در مقابل خون شهدا و رزمندگان قرار دهند اما باید دانست که خون شهدا و رزمندگان پشتوانه به ثمر رسیدن برجام بود که دولت با استفاده از خرد جمعی و عقلانیت توانست حقوق هسته ای ملت ایران را در برابر کشورهای استکباری حفظ کند.
وی گفت: تحقق برجام، پیروزی ملت ایران در پرونده هسته ای، رشد شاخصه های سلامت و افزایش رفاه اجتماعی از مهمترین خدمات دولت یازدهم در سه سال گذشته بوده است.
حسینی افزود: دولت بر استفاده از سرمایه های مردمی و اجتماعی تاکید دارد و بر این اساس در سه سال گذشته تشکل های مردمی و غیر دولتی بیش از 120 درصد رشد کرد.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های مالی و اقتصادی 750 هزار شغل در کشور ایجاد کرد که با رسیدن این میزان به یک میلیون شغل بخش مهمی از مشکل بیکاری رفع می شود.
وی گفت: در سه سال گذشته بخش صنعت این استان حدود 6 درصد رشد یافت و بسیاری از صنایع تعطیل شده و نیمه فعال احیا و به چرخه تولید بازگشت.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: امسال در راستای افزایش شاخصه های سلامت، 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی به تخت های استان اضافه می شود.

* رشد 2.5 برابری صنعت در سبزوار
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته صنعت این شهرستان با رشد 2،5 برابری همراه بود.
احمد برادران افزود: حدود 252 طرح نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که بخش مهمی از آن مربوط به دولت گذشته است که بسیاری از آن بدون کارشناسی ایجاد شد.
وی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته 114 برنامه در سکونتگاه های غیر رسمی و محلات شهرستان در زمینه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اجرا شد.
وی گفت: طرح ترسیب کربن نیز در راستای حفظ محیط زیست و اشتغال روستائیان در 20 روستای شهرستان اجرا می شود که تاکنون در 6 روستا اجرا شده است.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.