اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 آبان 1395 / کد مطلب: 11627 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار:


هندبال سبزوار با بازکنان بومی و جوان به جایگاه اصلی خود می‌رسد/ حضور در لیگ برتر هدف تیم بیتا


هندبال سبزوار با بازکنان بومی و جوان به جایگاه اصلی خود می‌رسد حضور در لیگ برتر هدف تیم بیتا

 سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار با بیان اینکه هندبال سبزوار با استفاده از بازیکنان بومی و جوان به جایگاه اصلی خود در کشور می‌رسد، حمایت طرفداران سبزواری را زمینه پیشرفت و قهرمانی مجدد هندبال این شهرستان دانست.

محمد فریور با اشاره به حضور تنها نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: پس از لغو حضور تیم ثامن‌الحجج در لیگ برتر هندبال، سبزوار چندین سال تیمی در لیگ برتر نداشت و ما هم دنبال اسپانسر بودیم ولی متأسفانه شهرستان سبزوار باوجود استعدادهای بی‌شمار خود در جذب حامی دچار مشکل شده بود.

وی ادامه داد: در نبود اسپانسر هندبال شهرستان سبزوار صدمه‌های بسزایی خورده بود و خوشبختانه شرکت بیتا اعلام کرد که برای رشد و ارتقای هندبال شهرستان سبزوار برنامه‌ریزی چندین ساله دارد.

سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار با بیان اینکه شرکت بیتا هدف خود را حضور شهرستان سبزوار در لیگ برتر هندبال اعلام کرده بود، افزود: در لیگ امسال باید از بازیکنان بومی و بااستعداد سبزواری استفاده کنیم چراکه بازیکنان جوان سبزواری در رده‌های ملی حضور دارند.

فریور با اشاره به عملکرد مؤثر شهرستان سبزوار در زمینه آکادمی هندبال، تصریح کرد: مدیران ورزشی سبزوار در زمینه پرورش استعدادها در چند سال اخیر عملکرد قوی داشته‌اند ولی شهرستان سبزوار در لیگ برتر هیچ‌گاه برند اصلی خود را نشان نداده لذا با حضور بازیکنان بومی جوان می‌توانیم همانند گذشته به بام بالای هندبال کشور برسیم.

وی حضور باشگاه بیتا را مهم‌ترین عامل ظهور دوباره هندبال سبزوار در عرصه‌های ملی دانست و بیان کرد: سعی خواهیم داشت در مسابقات لیگ برتر به بازیکنان بومی و خوش استعداد سبزواری میدان دهیم چراکه متأسفانه در سالیان گذشته حضور بازیکنان مطرح غیربومی در هندبال سبزوار ضربات سنگینی به استعدادهای جوان زد.

سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار حضور بازیکنان مطرح غیربومی را یکی از عوامل بی‌انگیزگی استعدادهای جوان سبزواری دانست و عنوان کرد: تیم بیتای سبزوار در لیگ امسال نیازمند حضور همه‌جانبه طرفداران سبزواری است و حتی شور و علاقه سبزواری‌ها نسبت به هندبال در سطح کشور شهرت پیدا کرده و حمایت طرفداران می‌تواند زمینه پیشرفت و قهرمانی مجدد هندبال این شهرستان را فراهم کند.

فریور با بیان اینکه شهرستان سبزوار از دوران گذشته به‌عنوان مهد هندبال کشور مشهور بوده است، یادآور شد: هندبالیست‌های جوان سبزواری با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم می‌توانند در تیم ملی بزرگ‌سالان حضور کرده و برای کشور خود افتخارآفرینی کنند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی تیم هندبال بیتای سبزوار، گفت: تمرینات در دو نوبت صبح و عصر با شادابی در حال پیگیری است و در لیگ برتر امسال نیز بالغ‌بر 10 تیم حضور پیدا کرده‌اند ولی متأسفانه در فدراسیون هندبال برخی از کمبودها دیده بود.

وی با بیان اینکه نخستین بازی تیم بیتای سبزوار با تیم کازرون خواهد بود، ادامه داد: بازیکنان ما در شرایط آمادگی کامل قرار دارند و هدف امسال باشگاه فقط حضور در لیگ است بنابراین تیم هرگز برای قهرمانی بسته نشده و امیدواریم با فرصت دادن به جوانان بتوانیم به قدرت دیرینه هندبال این شهرستان برسیم.

سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار اضافه کرد: امسال به دنبال قهرمانی نیستیم و اگر هدف ما قهرمانی بود می‌توانستیم با خرید بازیکنان مطرح و غیربومی به‌راحتی این عنوان را کسب کنیم.

فریور با اشاره به نقل و انتقالات تیم بیتای سبزوار، بیان کرد: هادی طالبی، حجت راه‌شناس و امیر مسکنی به‌عنوان بازیکنان باتجربه جذب این باشگاه شده‌اند.فارس /101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.