اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 آبان 1395 / کد مطلب: 11643 / نظرات: 3


جامعه شاد سریع‌تر به توسعه پایدار می‌رسد


 
پیشکسوت عرصه ارتباطات و روابط عمومی معتقد است، جامعه شاد همواره موفق است زیرا با تلاش و انگیزه حرکت می کند و سریع تر به توسعه پایدار دست می یابد.
 سید غلامرضا کاظمی دینان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: اگر بتوانیم مردم را با مسائل فرهنگی آشنا ساخته و مسیر درست استفاده از سرمایه های فرهنگی را به آنها نشان دهیم، بطور قطع جامعه ای آگاه، دانا و توانمند خواهیم داشت.
وی ادامه داد: مردم چنین جامعه ای همواره شاد هستند و در مقابل، جامعه ای که مردم نا آگاهی دارد همواره در تشویش و دلشوره به سر می برند.
کاظمی دینان افزود: جامعه شاد همواره موفق است زیرا با تلاش و انگیزه حرکت می کند و سریع تر به توسعه پایدار دست می یابد.
این پیشکسوت روابط عمومی بر نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز با وجود رسانه های متعدد و شبکه های اجتماعی، دیگر چیزی از نظر مردم پنهان نمی ماند پس بهتر است رسانه ها با بیان واقعیات، ضمن تنویر افکار عمومی، مردم را به دریافت صحیح خبر عادت داده و ذهن آنها را نسبت به مشکلات و برخورد با آنها آگاه سازند.
کاظمی دینان گفت: اگر رسانه ها با مردم شفاف نباشند و مسائل را خوب مطرح نکنند، بطور قطع جامعه در مسیر اشتباه قرار می گیرد و از فرهنگ دور می شود.
چهره برجسته روابط عمومی کشور خاطرنشان کرد: وقتی جامعه ای از فرهنگ دور شد آن وقت مشکلات فراوانی پدید می آید و دشمنان با بهره برداری از این فرصت، مطلوب نظر خود را به جامعه تزریق می کنند.
کاظمی دینان همچنین با تاکید بر نقش هنرمندان در ایجاد نشاط اجتماعی افزود: باید به هنرمندان بهای بیشتری دهیم زیرا این افراد نیز در ارتقا سطح فرهنگی جامعه که می تواند نشاط و شادی را به ارمغان بیاورد، موثرترین نقش را دارند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.