اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 25 آبان 1395 / کد مطلب: 11647 / نظرات: 0

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار مطرح کرد


تنها تیم لیگ برتری هندبال خراسان رضوی نیازمند حمایت مسوولان


تنها تیم لیگ برتری هندبال خراسان رضوی نیازمند حمایت مسوولان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار با بیان اینکه تیم بیتا تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال است، بر لزوم حمایت مسولان تأکید کرد و شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان را سخت‌ترین رقبای بیتا اعلام کرد.

احمد بروغنی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار برای حضور مؤثر در رقابت‌های ورزشی چشم‌انداز چندین ساله‌ای تعریف کرده است، اظهار کرد: پس از دو سال که هندبال شهرستان سبزوار در رقابت‌های لیگ برتر بزرگ‌سالان حضور نداشت، شرکت بیتا برای حمایت از تیم هندبال سبزوار اعلام آمادگی کرد.

وی هدف شرکت بیتا را کمک به ارتقای سطح فنی، استعدادیابی و افزایش کیفیت هندبال سبزوار دانست و افزود: هندبال سبزوار در رده‌های مختلف سنی در مسابقات کشوری حضور مؤثری دارد و شرکت بیتا با استفاده از عوامل اجرایی و حمایت مسئولان این شهرستان به دنبال افزایش اتحاد تیمی، روحیه حرفه‌ای گری و اشاعه فعالیت گروهی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار قهرمان‌پروری و ایجاد آکادمی ورزش برای خودکفایی را از دیگر اهداف این باشگاه اعلام کرد و گفت: تیم هندبال بیتا نیازمند حمایت مسئولان شهرستان سبزوار است تا بتوانیم هندبال سبزوار را بر اساس چشم‌انداز چندین ساله به جایگاه واقعی برسانیم.

*سبزوار از کمبود داوران سبزواری در مسابقات لیگ هندبال رنج می‌برد

بروغنی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته ورزشی هندبال، بیان کرد: شهرستان سبزوار ظرفیت حضور بازیکنان جوان و نوجوان در رده‌های ملی را دارد ولی یکی از کمبودهای ما حضور داوران سبزواری در مسابقات لیگ برتر هندبال است و در فضل‌های آینده باید تیم‌های داوری ما نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های زیرساختی در هر باشگاهی باعث توسعه و پیشرفت می‌شود، تصریح کرد: برای افزایش سطح زبان انگلیسی بازیکنان کلاس آموزشی برگزار می‌شود تا تیم ما به شرایط حرفه‌ای و روز دنیا برسد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار ادامه داد: نخستین اردوی تیم به مدت سه روز در مشهد برگزار شد و خوشبختانه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند.

بروغنی با اشاره به حضور 10 تیم در لیگ برتر هندبال، یادآور شد: تیم بیتای سبزوار به‌عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ امسال حضور دارد.

*جذب پنج بازیکن باتجربه سبزواری به تیم بیتا/ شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان سخت‌ترین رقبای بیتای سبزوار

وی اضافه کرد: در کنار بازیکنان بومی و جوان پنج بازیکن باتجربه به تیم بیتا جذب‌شده‌اند و تا اکنون در میزان قراردادها بازیکنان تعامل خوبی داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیتای سبزوار با بیان اینکه از چند روز گذشته مسابقات لیگ شروع‌شده است، بیان کرد: بازی نخست تیم بیتا با سنگ‌آهن بافق یزد بود که به آخر فصل موکول شد.

بروغنی با بیان اینکه دومین بازی تیم بیتا با نوین قطره مرودشت روز جمعه 28 آبان ماه سال جاری در سبزوار برگزار می‌شود، یادآور شد: تیم‌های شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان از سخت‌ترین رقبای ما در لیگ برتر هندبال هستند.

*نیازمند حمایت همه‌جانبه هواداران سبزواری هستیم

 مربی تیم هندبال بیتای سبزوار نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان سبزوار در چند سال اخیر شهرستان سبزوار به برند اصلی خود نرسیده بود، افزود: در لیگ امسال به بازیکنان بومی و جوان میدان می‌دهیم لذا درگذشته حضور بازیکنان مطرح فرصتی برای جوانان ایجاد نمی‌کرد.

محمد فریور با اشاره به نیاز تیم بیتای سبزوار به حضور پرشور هواداران سبزواری در لیگ امسال، تصریح کرد: حمایت‌های همه‌جانبه طرفداران می‌تواند زمینه پیشرفت و جایگاه اصلی هندبال سبزوار را ایجاد کند.

وی وضعیت بازیکنان را در آمادگی کامل اعلام کرد و گفت: هدف تیم بیتا حضور قدرتمند در لیگ برتر است ولی امسال به دنبال قهرمانی نخواهیم بود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.