اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 آبان 1395 / کد مطلب: 11655 / نظرات: 1

معاون شرکت توانیر خبر داد


رتبه 14 صنعت برق ایران در دنیا/ کاهش میزان خاموشی‌ها در دستور کار است


رتبه 14 صنعت برق ایران در دنیا کاهش میزان خاموشی‌ها در دستور کار است

 معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر رتبه ایران در رتبه‌بندی صنعت برق دنیا را 14 دانست و گفت:‌ کاهش میزان خاموشی‌ها در دستور کار است.

محمودرضا حقی‌فام در مراسم بهره‌برداری از چهار طرح اتوماسیون شبکه توزیع و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که در سالن جلسات دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد با بیان اینکه 3 جهت‌گیری صنعت برق در دنیا مطرح است، اظهار کرد: سیستم‌های برق موضوعات اقتصاد، محیط‌زیست و کیفیت را دنبال می‌کند و صنعت برق کشور در سال‌های اخیر در این راستا فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.

وی رتبه ایران در رتبه‌بندی صنعت برق دنیا را 14 اعلام کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین صنایع دنیا در کشور ما قرار دارد و در صنعت برق بخش توزیع و ارتقا 95 درصد ساخت داخلی است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه ایران از ابتدای انقلاب اسلامی دچار فشار اقتصادی و تکنولوژی بوده است، بیان کرد: در سال‌های اخیر با همکاری بخش خصوصی و نهاد علمی کشور از نظر تأمین تجهیزات کمبودی نداشتیم.

حقی‌فام با بیان اینکه تکنولوژی در بخش تولید، اشتغال و توزیع در ایران بومی‌سازی شده است، عنوان کرد: باید کیفیت ارائه خدمات به مشترکین افزایش پیدا کند و همچنین کاهش میزان خاموشی‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: در سال جاری ضریب آمادگی نیروگاه‌های برق به 100 درصد رسیده است و خروج نیروگاه از مدار به دلیل بروز مشکل به‌ندرت مشاهده می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه در ابتدای سال 95 سالی همراه با بحران برق پیش‌بینی می‌شد، تصریح کرد: در اواخر سال 94 هم وزارت نیرو شرایط بحرانی اعلام کرد و خوشبختانه تاکنون با کمترین میزان خاموشی روبرو بودیم.

حقی فام با بیان اینکه صنعت برق کشور در دنیا پیشرو و موفق است، یادآور شد: وزارت نیرو تلاش کرده تا با تحمیل کمترین میزان هزینه برقی باکیفیت را به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های معین برای شرکت توزیع برق تعیین‌شده است، افزود: اگر دانشگاه حکیم سبزواری آمادگی داشته باشد به‌عنوان قطب اتوماسیون توزیع کشور معرفی می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به تأمین اعتبار 50 شهر برای طرح جامع توزیع برق کشور، گفت: سبزوار به‌عنوان یکی از شهرهای تأمین اعتبار قرار دارد لذا طرح جامع شهری با نگاه اتوماسیونی اجرایی می‌شود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.