اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 آبان 1395 / کد مطلب: 11658 / نظرات: 0

معاون شرکت توانیر تاکید کرد


لزوم اجرای پدافند غیرعامل در شرکت توانیر/ طرح توزیع جامع برق در کشور اجرایی می‌شود


لزوم اجرای پدافند غیرعامل در شرکت توانیر طرح توزیع جامع برق در کشور اجرایی می‌شود معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر لزوم اجرای پدافند غیرعامل در شرکت توانیر تأکید کرد و از اجرای طرح توزیع جامع برق در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

محمودرضا حقی‌فام در حاشیه مراسم بهره‌برداری چهار طرح اتوماسیون شبکه توزیع و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندهای استان در حوزه برق، اظهار کرد: در خراسان رضوی مباحث اتوماسیون به‌خوبی بومی‌سازی شده است و ارتباط صنعت برق با دانشگاه به‌خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید توانمندی‌های حوزه برق خراسان رضوی بکار گیری شود، افزود: ایجاد طرح‌های توزیع جامع در سطح کشور دارای اهمیت بسزایی است و طرح جامع در شهرهای مختلف کشور اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ادامه داد: این طرح جامع به‌صورت توسعه‌ای و اتوماسیونی است و شهرستان سبزوار باوجوداین ظرفیت‌ها می‌تواند فعالیت‌های خوبی در این حوزه انجام دهد.

حقی فام با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در شرکت توانیر تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما دارای امنیت و آرامش بالایی است ولی در شرایط تهدید دشمنان قرار داریم و همچنین این نابسامانی‌های اطراف کشور می‌تواند در شبکه برقی تأثیر بگذارد.

وی هدف اجرای پدافند غیرعامل در شرکت توانیر را شناخت آسیب‌پذیری‌ها دانست و بیان کرد: اگر در شرایط بحرانی قرار بگیریم می‌توانیم عکس‌العمل درستی داشته باشیم بنابراین بخش توزیع برق با توسعه اتوماسیون و منابع تولیدی می‌تواند آسیب‌پذیری را کاهش دهد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر یادآور شد: طرح اتوماسیون پدافند غیرعامل کمک می‌کند که شهرستان سبزوار به‌عنوان شهر هوشمند ازنظر پدافند یک سیستم تاب آور باشد تا در هر شرایطی بتواند خدمات‌رسانی کند.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.