اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آبان 1395 / کد مطلب: 11675 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار:


برتری امروز ارمغان تلاش بازیکنان بومی است/ بازی تدارکاتی نداشتیم


برتری امروز ارمغان تلاش بازیکنان بومی است بازی تدارکاتی نداشتیم  سرمربی تیم هندبال بیتای سبزوار گفت: برتری با اختلاف کم امروز ارمغان تلاش و دسترنج بازیکنان بومی است.
محمد فریور در حاشیه بازی تیم بیتای سبزوار با نوین قطره مهر پارسه مرودشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی خیلی سخت و نفس‌گیر بود، اظهار کرد: به بازیکنانم ایمان داشتم که پرتوان و باقدرت در این بازی حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه هندبال شهرستان سبزوار دارای استعداد و ظرفیت‌های بی‌بدیلی است، افزود: بیتای  سبزوار با حضور پرشور هوادارانش می‌تواند مقابل تیم‌های لیگ برتری ایستادگی کند.

سرمربی تیم بیتای سبزوار با اشاره به عملکرد بازیکنان نوین قطره، تصریح کرد: از بازیکنان راضی هستم چون در این مدت بازی تدارکاتی نداشتیم لذا در این بازی به نتیجه موردنیاز خود رسیدیم.

فریور با بیان اینکه تیم بیتای سبزوار از یک ماه گذشته تمرینات خود را شروع کرده بود، بیان کرد: این برتری با اختلاف کم نشان‌دهنده دسترنج بازیکنان بومی است.

وی ادامه داد: تیم حریف از بازیکنان مطرح تیم ملی استفاده کرده بود و تیم بومی ما در مقابل این بازیکنان ایستادگی کردند و هندبال ناب سبزواری را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم بیتای سبزوار مهم‌ترین عامل پیروزی را همدلی و همبستگی بازیکنان دانست و یادآور شد: داوری این بازی تا حد زیادی قابل‌قبول بود و این داوران جوان نیازمند فرصت‌های بیشتری هستند.فارس/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.