اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1395 / کد مطلب: 11679 / نظرات: 0

وزیر جهاد کشاورزی:


دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت می دهد


دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت می دهد  وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 11 درصد پرداخت می کند.

محمود حجتی در حاشیه بازدید از کارخانه قند شرکت کشت و صنعت جوین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بخش مهمی از تسهیلات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی برای بخش صادرات محصولات کشاورزی اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: دولت برنامه ریزی کرد تا از فرصت ایجاد شده در دوران پسابرجام بهترین بهره برداری را در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به سایر کشورها انجام دهد.
حجتی گفت: براین اساس در تمام موافقتنامه هایی که بین جمهوری اسلامی و سایر کشورها منعقد می شود، موضوع صادرات محصولات کشاورزی مورد توجه است.
وی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه دارد در مرحله نخست بسترهای لازم برای صادرات محصولات کشاورزی را آماده سازد و در مرحله دوم از صادر کنندگان با پرداخت یارانه و تسهیلات مناسب پشتیبانی و حمایت کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: براین اساس دولت برای برخی محصولات مانند شیر، سیب زمینی و سایر محصولات کشاورزی یارانه اختصاص داده است و برای توسعه صادرات محصول کشمش نیز از صادرکنندگان حمایت می شود.
حجتی عنوان کرد: دوران پسا برجام بهترین فرصت برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی محسوب می شود و دولت حمایت های لازم را از آنها می کند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.