اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 1 آذر 1395 / کد مطلب: 11694 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


همایش بزرگ اربعین مصداق بارز تحقق وحدت در جهان اسلام است


همایش بزرگ اربعین مصداق بارز تحقق وحدت در جهان اسلام است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش بزرگ اربعین مصداق بارز تحقق شعار وحدت و همبستگی در جهان اسلام است و شرکت زائران از نژاد و فرقه های مختلف اسلامی در آن توطئه دشمن در زمینه ایجاد تفرقه بین مسلمان را خنثی می کند.

 
 رمضانعلی سبحانی فر افزود: برپایی همایش بزرگ اربعین در کشور عراق تبدیل به نماد قدرت فرهنگی، فکری و معنوی جهان اسلام در برابر تفکر وهابی گری و سلفی گری شده است.

وی ادامه داد: حضور امت اسلامی در مراسم روز اربعین با وجود تهدید گروه های تروریستی نشان داد که مسلمان اسلام واقعی را در مکتب فکری امام حسین(ع) واهل بیت(ع)می بینند.

سبحانی فر گفت: امروز عبرت های اربعین و قیام امام حسین(ع) را می توان در تشکیل جبهه های مقاومت اسلامی در سوریه، عراق، یمن و لبنان در برابر داعش و رژیم صیهونیستی مشاهده کرد.

وی افزود: برپایی همایش بزرگ اربعین پشتوانه فکری و فرهنگی مدافعان حرم و مجاهدان مسلمان در سنگر دفاع از کشورهای اسلامی و مقابله با تکفیری ها است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:به برکت گسترش تفکر عاشورایی ملتهای مسلمان بیدار شده اند و در برابر استکبار جهانی و سیاستهای حکام دست نشانده غرب ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: نمایش قدرت اربعین پایه های استکبار جهانی را سست کرده است به طوری که کارشناسان و تحلیل گران غربی نسبت به برپایی این همایش ابراز شگفتی کرده اند.

سبحانی فر تصریح کرد: جهان اسلام در دوران مهمی قرار دارد و باید با اتحاد و همبستگی زمینه تمدن اسلامی مبتنی بر اندیشه های اسلام واقعی زیر پرچم ولایت، قرآن و مکتب رسول الله و اهل بیت(ع) را فراهم کند.ایرنا /101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.