اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 آذر 1395 / کد مطلب: 11703 / نظرات: 0


سبحانی فر: مدیریت جزیره ای موجب نارضایتی مردم می شود


 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جزیره ای در مناطق خاص و اتفاقاتی مانند لغو سخنرانی یک نماینده مجلس موجب نارضایتی مردم می شود و به صلاح کشور نیست.

 رمضانعلی سبحانی فر افزود: قانون برای همه نقاط کشور یکسان است و نباید اقدامات خارج این چارچوب و متفاوت با نقاط دیگر انجام شود.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در مشهد رخ داد سبب شد عده ای فکر کنند نوع رفتارها در استان خراسان رضوی متفاوت از سایر نقاط کشور است که طرح این مسایل نیز به صلاح نظام نیست.

این نماینده مجلس گفت: بر اساس اعلام دستگاههای اجرایی مراسم سخنرانی علی مطهری نایب رئیس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دارای مجوز قانونی بوده است.

وی افزود: لغو سخنرانی دارای مجوز این نماینده مجلس اقدامی نادرست و برخلاف قانون بود.

سبحانی فر ادامه داد: در کشوری که آزادی بیان حاکم است کارها باید بر اساس قانون و در چارچوب قانون اساسی اجرا شود.

وی گفت: بنا به اعلام شورای تامین شهرستان مشهد بنا بود آقای مطهری در یک مجلس عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در فضایی مسقف و بدون حاشیه سخنرانی کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: این شیوه های برخورد از سوی برخی نهادها و لغو سخنرانی، نادرست است و بر اساس قانون، نمایندگان مجلس وظیفه پیگیری این موضوع را دارند تا این رفتارهای قانونشکنانه در کشور باب نشود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

برنامه از پیش اعلام شده سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که قرار بود از سوی مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی صبح یکشنبه 30 آبان در مشهد برگزار شود با حکم دادستان این شهر لغو شد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.