اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1395 / کد مطلب: 11712 / نظرات: 0

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی:


24 شهرک صنعتی در خراسان رضوی از تخفیف مالیاتی برخوردارند


24 شهرک صنعتی در خراسان رضوی از تخفیف مالیاتی برخوردارند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: از مجموع 45 شهرک صنعتی این استان 24شهرک که در مناطق محروم قرار گرفته اند از تخفیف 100 درصدی مالیاتی برخوردار هستند.

 مسعود مهدی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خوشاب افزود: واحدهای صنعتی شهرک های مناطق محروم مدت 13 سال از پرداخت مالیات معاف می باشند.

وی اظهار کرد: این اقدام در راستای جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: فروش زمین با 50 درصد تخفیف و ارائه تسهیلات با اقساط بلند مدت از جمله برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی برای جذب سرمایه گذاران است.

مهدی زاده با اشاره به صادرات سالانه 10 هزار تن پسته از شهرستان خوشاب به شرق آسیا افزود: این شهرستان ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت فرآوری پسته دارد.

وی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی در تلاش است زیر ساخت های لازم برای ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری در شهرک صنعتی خوشاب فراهم شود.

وی گفت: مطالعات طرح احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی سبزوار نیز توسط مشاور در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال تکمیل و در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گیرد.

* اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح روشنایی شهرک صنعتی خوشاب

سرپرست فرمانداری خوشاب نیز گفت: شهرک صنعتی خوشاب دارای یک واحد فعال و 2 واحد در حال ساخت است که هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

علیرضا میداندار افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل ماده 180 قانون برای روشنایی شهرک صنعتی خوشاب تخصیص یافته که با تامین آن مشکل روشنایی این شهرک رفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: با فراهم شدن زیرساخت های آب، برق و گاز شرایط برای حضور سرمایه گذاران در منطقه فراهم شده است.

سلطان آباد مرکز شهرستان 40 هزار نفری خوشاب در 200 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.