اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 4 آذر 1395 / کد مطلب: 11724 / نظرات: 0


بهره برداری از 6 طرح عمرانی و خدماتی در سبزوار


 
  همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج 6 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه طی مراسمی در سبزوار بهره برداری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در این مراسم گفت: این طرح ها شامل کارگاه تولید قالی و تابلو فرش، 2 باب خانه محرومین و سه مرکز پرورش مرغ و کبک است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: این طرح ها با هزینه 590 میلیون ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی و کمک افراد نیکوکار اجرا و به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 63 نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال در زمینه احداث صنایع بسته بندی، تبدیلی، فرآوری، احداث گلخانه و امثال آن اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون هفت میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی گفت: با پرداخت این تسهیلات زمینه برای اشتغال 300 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
سرهنگ مظلوم افزود: 50 پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار تشکیل شده که در صورت اختصاص اعتبارات، تسهیلات درخواستی به متقاضیان پرداخت می شود.

* کاهش بیکاری در سبزوار با توسعه کسب و کارهای زودبازده
معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین سیاست های کارگروه اشتغال شهرستان توسعه کسب و کارهای خرد به منظور کاهش بیکاری است.
حسن پارسی پور افزود: در سند توسعه شهرستان تلاش شده است با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی زمینه برای توسعه اشتغال های کوچک و زودبازده فراهم شود.
وی اظهار کرد: در این زمینه فرمانداری آمادگی دارد بسترهای قانونی و مجوزهای لازم برای متقاضیان اشتغال های خرد و زودبازده را فراهم کند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.