اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 آذر 1395 / کد مطلب: 11731 / نظرات: 0


امام‌جمعه موقت سبزوار:حماسه اربعین حسینی قلب کشورهای غربی را نشانه گرفت


امام‌جمعه موقت سبزوار با تأکید بر اینکه حماسه اربعین حسینی قلب کشورهای غربی را نشانه گرفت، گفت: جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های داخلی نیازمند حضور تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام محمد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار بابیان اینکه حضور بی‌نظیر مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی چهره اسلام ناب محمدی را به استکبار جهانی نشان داد، اظهار کرد: دشمنان غربی برای بار دیگر اتحاد و همبستگی مسلمانان را دیدند و هم‌زبانی بین کشورهای اسلامی قلب کشورهای غربی را نشانه گرفت.

وی با تأکید اینکه مسلمانان هرگز اجازه غارت کشورهای اسلامی توسط مستکبران را نمی‌دهند، افزود: دین اسلام درس‌های فداکاری، اتحاد و همبستگی را به مسلمانان یاد داده تا هنگام بروز هر مشکلی برای مسلمانان به کمک‌رسانی بشتابند و نمی‌گذارند ظلم و ستم در کشورهای اسلامی حکم‌فرما شود.

امام‌جمعه موقت سبزوار با تأکید بر اینکه انجام فرایض امربه‌معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز دوری از شرک و گناه می‌شود، بیان کرد: مردم باید در انجام احکام الهی نسبت به امربه‌معروف بی‌توجه نباشند و گسترش این امر می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی را رفع کند.

سلیمانی بابیان اینکه مسلمانان باید به مقابله با استکبار جهانی توجه کنند، عنوان کرد: اکنون مسأله حکومت اسلامی همانند امانتی ارزشمند از سوی خداوند متعال در اختیار مسلمانان قرارگرفته و ما هم باید برای پاسداری از آرمان‌های دینی و ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهاد بسیج از سوی امام خمینی (ره)، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل (ره) ضرورت تشکیل نیرویی مردمی را احساس کردند و دستور ایجاد بسیج را برای دفاع از کشور و سازندگی صادر کردند.

امام‌جمعه موقت سبزوار ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس به برکت تشکیل بسیج، جمهوری اسلامی ایران در مقابل حملات رژیم بعثی عراق ایستادگی کرد.

سلیمانی با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ گروه یا حزب خاصی نیست، یادآور شد: بسیجیان ما در راه رهبری و ولایت‌فقیه گام برمی‌دارند و درگذشته و اکنون باروحیه عزت و فداکاری مانع از تجاوز بیگانگان به کشور شدند.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های داخلی نیازمند حضور تفکر بسیجی است، افزود: بسیجیان باروحیه جهادی خود تلاش می‌کنند تا محرومیت‌ها در کشور از بین برود لذا باید نسبت به نیروی بسیج توجهات مسؤولان بیشتر شود.

امام‌جمعه موقت سبزوار با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد توطئه‌های داخلی در کشور، یادآور شد: موضوعی که سبب ماندگاری نظام جمهوری اسلامی می‌شود قطعاً عمل به دستورات ولی‌فقیه است.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.