اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 آذر 1395 / کد مطلب: 11744 / نظرات: 0


پرداخت بیش از ۱۰میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار


فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان شهرستان پردخت خواهد شد.

سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۷۰۰میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان پرداخت شده است اظهارداشت: در این راستا بیش از ۶۳ نفر از بسیجیان از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه زمینه پرداخت تسهیلات بر اساس اعتبارات شهرستان تا پایان سال همچنان ادامه دارد تصریح کرد: انتظار می رود بانک نیز در راستای تسهیل پرداخت اقداماتی را انجام داده و ارائه تسهیلات را سرعت بیشتری انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با بیان اینکه ایجاد مشاغل خرد و کوچک با هزینه پایین از بهترین روش های کاهش بیکاری در شهرستان است ادامه داد: راه اندازی واحد های پرورش ماکیان، دام و کارگاه های صنایع دستی از روش های زود بازده می باشد.

مظلوم همچنین با اشاره به دغدغه های تامین بازار فروش محصولات از مهم تریم اولویت ها برای تضمین و ادامه کار است عنوان کرد: با ایجاد نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی در شهرستان عرضه محولات را بدون واسطه با کیفیت و قیمت مناسب در دستور کار قرار داده ایم که این روند سبب افزایش فروش و سود آوری مناسب برای تولید کنندگان خواهد شد.بصیر سبزوار/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.