اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 9 آذر 1395 / کد مطلب: 11755 / نظرات: 0

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خبر داد


عزیمت 8100 زائر پیاده سبزواری به مشهد


عزیمت 8100 زائر پیاده سبزواری به مشهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از عزیمت بالغ‌بر 8 هزار و 100 زائر پیاده از شهرستان‌های سبزوار، داورزن و خوشاب به مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد سجادی‌نژاد اظهار کرد: در دهه آخر ماه صفر بالغ‌ بر 8 هزار و 100 زائر حرم رضوی در قالب 45 کاروان پیاده، از شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن به مشهد مقدس اعزام‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: این کاروان‌ها به‌منظور برپایی مراسم عزاداری دهه آخر صفر به‌ ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع) اعزام‌ شده و مدیر، روحانی کاروان و مسؤول فرهنگی در کاروان‌های پیاده‌روی حضور دارند تا تدارکات و تأمین نظم و امنیت، امور دینی، تبلیغی و فعالیت‌های فرهنگی طی سفر به‌ خوبی انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برپایی نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا، جلسات پاسخگویی به شبهات اعتقادی و گفتمان دینی، سینه‌زنی، مرثیه‌خوانی و ادعیه از مهم‌ترین برنامه کاروان‌های پیاده‌روی دانست و افزود: بیش از 40 مبلغ امور دینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به‌عنوان روحانی در کاروان‌ها حضور دارند.

سجادی نژاد با اشاره به کمبود ایستگاه‌های صلواتی و سرویس بهداشتی برای زائران پیاده، یادآور شد: برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران پیاده در مسیر سبزوار ـ نیشابور بالغ‌بر 10 ایستگاه صلواتی با همکاری سپاه و اوقاف ایجاد شده بود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.