اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 12 آذر 1395 / کد مطلب: 11760 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


موفقیت دیپلماسی دولت دراوپک تولید و صادرات نفت ایران را افزایش داد


موفقیت دیپلماسی دولت دراوپک تولید و صادرات نفت ایران را افزایش داد  امام جمعه موقت سبزوار گفت: با موفقیت چشمگیر دیپلماسی دولت تدبیر و امید در اوپک و با وجود شیطنت های عربستان، میزان تولید و صادرات ایران افزایش یافت.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: با درایت دولت و وزیر نفت، جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند در سازمان اوپک ایفای نقش کرد و میزان تولید و صادرات ایران به قبل از تحریم ها برگشت.
وی ادامه داد: تمدید دوباره تحریم ها برای 10 سال دیگر از سوی مجلس سنای امریکا نقض صریح برجام است و جمهوری اسلامی ایران نیز با مقابله به مثل واکنش نشان می دهد.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: البته کشورهای اروپایی و سایر کشورهای جهان، دولت امریکا را در تمدید تحریم ها همراهی نمی کنند و اتحادیه اروپا از وضع تحریم های دوباره علیه ایران نگران است.
او با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر نماد مبارزه با استکبار و امریکا است که دانشجویان مومن و انقلابی در این روز علیه حضور نیکسون در ایران به تظاهرات پرداختند .
امام جمعه موقت سبزوار اضافه کرد: باید حس مسئولیت پذیری در همه مدیران و مسئولان کشور زنده شود و در حادثه قطار استعفای مدیر عامل راه آهن بیانگر مسئولیت پذیری دولت در این حادثه بود.
وی گفت: جبهه مقاومت اسلامی در سوریه پیروزی های درخشانی کسب کرده و بیشتر بخش های شهر مهم حلب از تصرف گروههای تروریستی خارج شده است.ایرنا
101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.