اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 13 آذر 1395 / کد مطلب: 11763 / نظرات: 0

فرماندار جوین خبر داد


ثبت‌نام 17 واحد صنعتی نیمه فعال جوین در سامانه بهین‌یاب/ پیشرفت 73 درصدی پروژه فولاد جوین


ثبت‌نام 17 واحد صنعتی نیمه فعال جوین در سامانه بهین‌یاب پیشرفت 73 درصدی پروژه فولاد جوین
فرماندار جوین از ثبت‌نام 17 واحد صنعتی نیمه تعطیل این شهرستان در سامانه بهین‌یاب خبر داد و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فولاد را 73 درصد اعلام کرد.

 حسین جمشیدی در مراسم بهره‌برداری از کارخانه اسیدسیتریک جوین با بیان اینکه این کارخانه نخستین تولیدکننده اسیدسیتریک در کشور است، اظهار کرد: کارخانه اسیدسیتریک بزرگ‌ترین طرح عمرانی است که هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارخانه اسیدسیتریک جایگاه ویژه‌ای در تولیدات صنایع غذایی سطح کشور دارد، افزود: راه‌اندازی این کارخانه سبب تحولی عظیم در صنایع شیرینی‌پزی و شکلات می‌شود.

فرماندار جوین در ادامه با اشاره به مزیت‌های متعدد راه‌اندازی کارخانه اسیدسیتریک، گفت: با فعالیت این کارخانه زمینه صادرات اسیدسیتریک به خارج از کشور فراهم می‌شود.

این مقام مسؤول، ظرفیت تولید سالانه اسیدسیتریک را 40 هزار تن انواع محصولات شوینده، پاک‌کننده‌ها و نگه‌دارنده‌ها اعلام کرد و افزود: این کارخانه با ارائه تسهیلات دولتی و بانکی به بهره‌برداری رسیده است.

جمشیدی با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شهرستان جوین، عنوان کرد: تاکنون بالغ‌بر 17 واحد صنعتی نیمه فعال برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: واحدهای نیمه‌صنعتی جوین برای ادامه فعالیت نیازمند 100 میلیارد ریال تسهیلات هستند.

فرماندار جوین در ادامه سخنانش تصریح کرد: هشت واحد صنعتی بزرگ و متوسط در شهرستان جوین مشغول به فعالیت هستند.

جمشیدی با بیان اینکه پروژه فولاد سبزوار بالغ‌بر 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اضافه کرد: تاکنون بالغ‌بر 63 درصد تجهیزات موردنیاز این کارخانه نصب‌شده است و امیدواریم با حمایت‌های دولتی این کارخانه هم به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان با تأکید بااینکه فولاد جوین نقش مهمی در صنایع پایین‌دستی و شکوفایی منطقه دارد، یادآور شد: فولاد جوین در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد و این کارخانه ظرفیت اشتغال‌زایی برای 300 نفر به صورت مستقیم را دارد.فارس/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.