اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 آبان 1390 / کد مطلب: 1177 / نظرات: 2

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی :


تبلیغات زود هنگام داوطلبین مجلس ،به هنگام تایید صلاحیت آنها را دچار مشكل می كند


تبلیغات زود هنگام داوطلبین مجلس به هنگام تایید صلاحیت آنها را دچار مشكل می كند رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت : عدم رعایت قانونی از سوی افراد در تبلیغات زودهنگام برای نهمین دوره انتخابات مجلس آنان را به هنگام تایید صلاحیت بطور قطع دچار مشكل می كند. 
   
 محمد غفاری  در گفت و گو با ایرنا افزود : ستاد انتخابات استان و نیز حوزه های 12 گانه هم اینك فعال هستند و فعالیت كاندیداهای احتمالی را در سطح استان رصد می كنند.

وی اظهار داشت : كمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی هم به ریاست یكی از اعضای هیات نظارت در استان تشكیل شده و شعبات آن در تمامی حوزه های انتخاباتی فعال شده است.

وی گفت : بر این مبنا چاپ هر گونه پوستر ،جزوه ، گزارش كار ، زندگینامه ، افتتاحیه ها و كلنگ زنی هایی كه شائبه تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی را داشته باشد بلافاصله به حوزه مربوطه اعلام و برخورد می شود.

وی ادامه داد: كسانی كه رعایت قانون را در تبلیغات زودهنگام نكنند اعم از نمایندگان كنونی استان در مجلس یا داوطلبین احتمالی ، می تواند تبعات سوئی برای آنان داشته باشد.

غفاری توضیح داد : این امر خود عدم التزام به قانون تلقی می شود و با توجه به اینكه در این دوره احراز صلاحیت افراد در دستور كار هیات های اجرایی نیز همانند هیات های نظارت قرار دارد ، اگر تخلفات جدی باشد این افراد به هنگام تایید صلاحیت بطور قطع با مشكل مواجه می شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار خراسان رضوی بیان كرد : هم اینك جزوه هایی با عنوان گزارش كار منتشر می شود و یا نمایندگان مجلس در قالب افتتاح پروژه ها بنرهای تبلیغاتی تهیه می كنند كه این می تواند مشكلاتی برای آنان داشته باشد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.