اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 آذر 1395 / کد مطلب: 11784 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


برخی از بدعهدی آمریکا برای تخریب دولت سوء استفاده می کنند


برخی از بدعهدی آمریکا برای تخریب دولت سوء استفاده می کنند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: برخی افراد از بدعهدی آمریکا نسبت به برجام برای تخریب دولت سوء استفاده می کنند.


احمد برادران افزود: ملت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه به آمریکایی ها اعتماد نداشته است و رهبر معظم انقلاب هم در همان روزهای ابتدایی مذاکرات تذکرات لازم را در مورد بدعهدی آمریکایی ها داده بودند.
وی اظهار کرد: دولت بر اساس رهنمودها و تذکرات رهبر معظم انقلاب پیش بینی های لازم را در زمینه نقض برجام از سوی هر یک از طرف های مذاکره انجام داده و با توجه به شرایط و وضعیت موجود اقدام متقابل را اجرا می کند.
وی گفت: برجام توافق بین المللی و چند جانبه است و هیچگاه با نقض و بدعهدی از سوی یکی از طرف های مذاکره کننده از بین نمی رود.
فرماندار ویژه سبزوار افزود: جمهوری اسلامی در موضوع برجام به دنبال کسب حقانیت و حفظ منافع ملت ایران در عرصه بین المللی بود که با سیاست های درست دولت این موضوع محقق و کشورهای دنیا رای به این حقانیت دادند.
وی اظهار کرد: به افرادی که به سیاه نمایی و تخریب دولت با سوء استفاده از مسائل مختلف می پردازند، توصیه می شود خدمات انجام شده در سه سال اخیر را با وجود محدودیت های مالی به دقت نظاره کنند.
وی ادامه داد: پیروزی ایران در اوپک و افزایش ظرفیت تولید کشور با وجود شیطنت های برخی کشورهای همسایه از نمونه هایی است که به برکت دیپلماسی و سیاست های صحیح دولت میسر شد.
برادران گفت: احساس وظیفه دانشجویان و دانشگاهیان در خرداد ماه سال 92 و اسفندماه سال 94 سبب شد امروز مجلس و دولتی بر کشور حاکم شود که برای رفع مشکلات کشور تلاش می کند.
وی افزود: دانشجویان و جوانان منشاء تحولات مختلف در نظام اجتماعی هستند و مسئولان نباید این قشر فعال و آینده ساز کشور را مورد غفلت قرار دهند.
وی اظهار کرد: نظام آموزشی کشور با آسیب ها و مشکلات مختلف روبرو است که حل مشکلات در این نظام نیازمند بازنگری با کمک و همراهی نخبگان، دانشجویان و استادان دانشگاه ها می باشد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.