اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 آذر 1395 / کد مطلب: 11793 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار:


سالن هندبال کرمان برای بازی امروز شرایط استاندارد ندارد


سالن هندبال کرمان برای بازی امروز شرایط استاندارد ندارد
سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار با بیان اینکه سالن بازی امروز شرایط استاندارد ندارد و به ناظر فدراسیون هندبال اعتراض کردیم، گفت: سقف و جایگاه هواداران به بازیکنان نزدیک است و در طول بازی امروز می‌تواند مشکلات متعددی ایجاد کند.

محمد فریور با اشاره به بازی امروز تیم هندبال بیتا سبزوار مقابل مس کرمان، اظهار کرد: بازیکنان در شرایط آمادگی قرار دارند ولی به دلیل اینکه فدراسیون هندبال به دنبال اتمام مسابقات لیگ برتر قبل از سال جدید است لذا مسابقات هر پنج روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد فدراسیون هندبال برای تیم‌های لیگ برتری مشکلاتی ایجاد کرده و ریکاوری بازیکنان مدت‌زمانی خاصی را نیاز دارد.

سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار فشردگی مسابقات لیگ را یکی از عوامل نرسیدن بازیکنان به سطح ایدئال دانست و افزود: بازی بیتا سبزوار مقابل سپاهان اصفهان بود و بازیکنان ما تحت‌فشار قرار گرفتند.

فریور با اشاره به حضور 6 بازیکنان ملی‌پوش در تیم هندبال مس کرمان، تصریح کرد: این تیم بهترین بازیکنان را از نقاط مختلف کشور جمع‌آوری کرده و تیم مس کرمان تیم بومی نیست.

وی با بیان اینکه در بازی امروز دو بازیکن ما به دلیل مصدومیت حضور ندارند، بیان کرد: دیگر بازیکنان ما باروحیه قوی به مصاف مس کرمان می‌روند و تا اکنون مقابل تیم‌های لیگ برتری عملکرد قابل قبولی داشتیم.

سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تیم بیتا سبزوار را حضور بازیکنان جوان و بومی اعلام کرد و یادآور شد: مسؤولان باشگاه برای بازی امروز به کرمان آمدند تا باعث افزایش روحیه و دلگرمی بازیکنان شود.

فریور با اشاره به هواداران پرنشاط تیم هندبال مس کرمان، عنوان کرد: اینکه حضور هواداران کرمانی در این بازی هیچ مشکلی برای تیم ما ایجاد نمی‌کند و به بازیکنانم اعتقاددارم که در این بازی پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه سالن بازی امروز شرایط استاندارد ندارد و به ناظر فدراسیون هندبال چندین بار اعتراض کردیم، اضافه کرد: سقف و جایگاه هواداران به بازیکنان نزدیک است و در طول بازی امروز می‌تواند مشکلات متعددی ایجاد کند.

سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار اشاره به عملکرد تیم هندبال مس کرمان در مسابقات لیگ برتر، یادآور شد: اکنون این تیم در رتبه دوم لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد و به‌عنوان یکی از مدعی‌های اصلی قهرمانی است.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.