اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 20 آذر 1395 / کد مطلب: 11800 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


استکبار با ادعای حمایت از حقوق بشر در پی مخدوش کردن اسلام است


استکبار با ادعای حمایت از حقوق بشر در پی مخدوش کردن اسلام است امام جمعه موقت سبزوار گفت: استکبار با ادعای حمایت از حقوق بشر در پی مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و تامین منافع خود در قلمرو جهان اسلام است.
حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: کشورهای غربی با ادعای حمایت از حقوق بشر به دنبال نفوذ و سیطره بر کشورهای آزادیخواه دنیا از جمله ایران اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: آمریکا و هم پیمانانش به بهانه حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریست به کشورهای افغانستان، عراق، سوریه و یمن حمله نظامی کردند.
وی گفت: دستاورد تجاوز آمریکا به کشورهای منطقه خاورمیانه، نابودی زیرساخت ها، جان باختن هزاران کودک، زن و افراد غیر نظامی و بی گناه و افزایش ناامنی است.
خطیب جمعه سبزوار در آستانه سالروز میلاد پیامبر خاتم (ص) و هفته وحدت افزود: هفته وحدت راهکار عملی و موثر برای چنگ زدن به ریسمان الهی، همبستگی و وحدت بیشتر بین امت های مسلمان است.
وی همچنین با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان در کنار توجه به علم باید روحیه استکبار ستیزی خود را افزایش دهند و در مسیر آرمانهای شهدا و خط ولایت فقیه حرکت کنند.
حجت الاسلام سلیمانی با تبریک سالروز آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: خودسازی معنوی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می شود.ایرنا.
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.