اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 آذر 1395 / کد مطلب: 11804 / نظرات: 0

سرپرست واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت کشور مطرح کرد


برنامه علمی شدن رشته ورزشی دارت بزودی تهیه می شود


برنامه علمی شدن رشته ورزشی دارت بزودی تهیه می شود
 سرپرست واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت کشور با بیان اینکه اینکه گسترش رشته دارت نیازمند فعالیت های بنیادی و کاربردی است ، گفت: با فعالیت های تحقیقاتی وبهره مندی از اطلاعات بین المللی یک برنامه کامل برای علمی شدن رشته ورزشی دارت بزودی تهیه شود.
محمد رضا شهابی در حاشیه کارگاه آموزش علمی دارت که در دانشگاه حکیم سبزواری برگزارشد با اشاره به برنامه های انجمن دارت کشور برای فراگیر شدن این رشته ورزشی ، اظهار کرد: 6 ماه گذشته واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت به صورت کاربردی و تحقیقاتی فعالیت خود را شروع کرده است.
وی مهم ترین برنامه انجمن دارت کشور را علمی کردن این رشته دانست و افزود: سعی شده تا با فعالیت های تحقیقاتی وبهره مندی از اطلاعات بین المللی یک برنامه کامل برای علمی شدن رشته ورزشی دارت تهیه شود.
سرپرست واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت کشور با بیان اینکه گسترش رشته دارت نیازمند فعالیت های بنیادی و کاربردی است ، بیان کرد: با بروز رسانی اطلاعات رشته ورزشی دارت زمینه های گسترش فراهم شود و انجمن دارت کشور به دنبال ایجاد پایه و اساس دقیق برای این رشته است.
شهابی قدمت رشته ورزشی دارت در کشور را بالغ بر 13 سال اعلام کرد و گفت: اکنون در تمامی استانهای سراسر کشور کمیته های دارت زیر نظر انجمن مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به جایگاه رشته دارت در سطح کشور ، تصریح کرد: وضعیت این رشته مشخص نیست و باتوجه به قدمت اندک دارت در ایران نیازمند گسترش است.
سرپرست واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت کشور با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی علمی دارت در سبزوار ، عنوان کرد: با برگزاری این کارگاه در سطح کشور باعث معرفی رشته دارت به جامعه می شود تا این رشته بتواند در بین سنین مختلف جایگاه بهتری پیدا کند.
شهابی تعداد مربیان رشته دارت در سطح کشور را بالغ بر 60 نفر دانست و افزود: دو مدرس رسمی در انجمن دارت کشور حضور دارند.
وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی سبب جذب اقشار مختلف مردم به رشته دارت می شود ، ادامه داد: برنامه های متعددی برای جذب استعداد های این رشته در دستور کار قرار دارد و اکنون نیز مسابقات دارت قهرمانی کشور در شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.
سرپرست واحد پژوهش و تحقیقات انجمن دارت کشور از تشکیل تیم ملی نوجوانان و جوانان دارت برای حضور در ماسبقات بین المللی خبر داد و افزود: در حال حاضر بازیکنان در اردوی تیم ملی قرار دارند تا بزودی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شوند.
شهابی یادآورشد: در هر اردو از سوی انجمن دارت کشور یک نفر برای آنالیز عملکرد بازیکنان حضور دارد تا اطلاعات لازم در مورد روند فعالیت بازیکنان کسب شود.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.