اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 آذر 1395 / کد مطلب: 11822 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار:


برتری تیم ما در بازی فردا نیازمند حضور هوادران سبزواری است /نقاط ضعف و قوت بازیکنان تیم هپکو اراک را می شناسیم


برتری تیم ما در بازی فردا نیازمند حضور هوادران سبزواری است نقاط ضعف و قوت بازیکنان تیم هپکو اراک را می شناسیم
سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار با بیان اینکه برای برتری در بازی فردا نیازمند حضور و حمایت هوادران سبزواری هستیم ، گفت:تمامی بازی های تیم هپکو اراک را آنالیز کردیم و نسبت به نقاط ضعف و قوت بازیکنان تیم مقابل آشنایی داریم.

محمد فریور با اشاره به بازی فردا مقابل تیم هندبال هپکو اراک ، اظهار کرد: بازیکنان ما پس ا بازی مقابل مس کرمان در هفته گذشته به شرایط آمادگی رسیدند و متاسفانه مقابل تیم مس کرمان در ثانیه های آخر با مشکل مواجه شدیم.
وی ادامه داد: تساوی مقابل تیم مس کرمان در خانه حریف به عنوان یک برتری برای تیم بیتا سبزوار محسوب می شود.
سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار تیم هپکو اراک را یکی از تیم های قدیمی مسابقات لیگ برتر هندبال دانست و افزود: تیم هپکو اراک از بازیکنان بومی و با استعداد برخوردار است و بازیکنان این تیم به عنوان کارمند شرکت هپکو فعالیت می کنند.
 سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار با اشاره به حضور سه بازیکن ملی در تیم هپکو اراک ، تصریح کرد: بیتا سبزوار برای بازی فردا هیچ محروم و مصدومی ندارد ولی یک بازیکن ما از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود و خوشبختانه به بازی فردا می رسد.
فریور با بیان اینکه بازی مقابل هپکو اراک برای تماشاگران جذاب و دیدنی خواهد بود ، بیان کرد: برای برتری در بازی فردا نیازمند حضور و حمایت هوادران سبزواری هستیم.
وی با بیان اینکه هپکو اراک تاکنون در رتبه چهارم جدول 10 تیمی مسابقات لیگ برتر هندبال قرار دارد ، عنوان کرد: آخرین تمرین تیم ما عصر امروز برگزار می شود و با آمادگی برای برتری مقابل هپکو اراک به میدان می رویم.
 سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار اضافه کرد: تمامی بازی های تیم هپکو اراک را آنالیز کردیم و نسبت به نقاط ضعف و قوت بازیکنان این تیم مقابل آشنایی داریم.
فریور  مهم ترین مشکل تیم بیتا سبزوار را بی تجربگی برخی بازیکنان این تیم دانست و گفت: بازیکنان نیمکت و اصلی از لحاظ سنی و تجربه تفاوت دارند و فقط سه بازیکن ما دارای تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر هستند.
وی یادآورشد: بی تجربگی بازیکنان ما سبب شده تا در ثانیه های آخر نتیجه را واگذار می کنیم لذا با تمرین و آنالیز بازیکنان این مشکل بزودی مرتفع می شود.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.