اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آذر 1395 / کد مطلب: 11846 / نظرات: 0


پیام تسلیت مقاومت بسیج سپاه سبزوار به مناسبت ارتحال حجت الاسلام ابراهیمی


پیام تسلیت مقاومت بسیج سپاه سبزوار به مناسبت ارتحال حجت الاسلام ابراهیمی
 
ارتحال جانسوز و عروج ملکوتی امام جمعه محبوب دیار سربداران حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامحسین ابراهیمی داغی بزرگ را بر دل مردم حماسه ساز و فداکار و امت شهید پرور سبزوار نشاند.
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة (امیر المومنین(ع))

ارتحال جانسوز و عروج ملکوتی امام جمعه محبوب دیار سربداران حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامحسین ابراهیمی داغی بزرگ را بر دل مردم حماسه ساز و فداکار و امت شهید پرور سبزوار نشاند. قطعا مردم این دیار ، خاطرات زیبای سخنرانی ها و خطبه های امید آفرین و حماسی و منبر های دلنشین این عزیز سفر کرده را در سالهای دفاع مقدس و پس از آن از یاد نخواهند برد.

مردی که با بیش از سه دهه تلاش خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف انقلاب از حضور در جبهه های حق علیه باطل و همراهی با رزمندگان و شهدا تا اقدامات شجاعانه در کرسی قضاوت این مرز و بوم و همچنین هدایت و راهبری مردم در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه ، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمود و سرافراز به پیشگاه خدای خود نائل گشت.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای(مدظله) و عموم مردم شریف سبزوار و همچنین خانواده داغدار این عالم مجاهد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان غفران و رحمت الهی را برای آن یار سفر کرده خواستار است .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.