اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 آذر 1395 / کد مطلب: 11848 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


پیروزی جبهه مقاومت استکبار را ناامید کرد


پیروزی جبهه مقاومت استکبار را ناامید کرد  امام جمعه موقت سبزوارگفت: پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق استکبار را ناامید کرد.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: آزادسازی شهر مهم و راهبردی حلب، زمینه ساز پیروزی های بعدی نیروهای جبهه مقاومت اسلامی می شود.
وی تصریح کرد: استکبار و کشورهای وابسته به آن با هدف تامین منافع خود در امور برخی کشورهای اسلامی دخالت می کنند که مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد مانع نفوذ کشورهای استکباری در کشورهای اسلامی شوند.
امام جمعه موقت سبزوار در بخشی از سخنان خود با تسلیت درگذشت امام جمعه سبزوار (پدرش) که روز گذشته به رحمت خدا پیوست، گفت: پدرم نسبت به بیت المال حساس و سخت گیر بود.
وی افزود: ایشان از مبارزان فعال علیه حکومت پهلوی بود و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اعلامیه ها و رساله امام خمینی (ره) را بین شهرها نشر می داد.
خطیب جمعه موقت سبزوار افزود: وی تمام عمر خود را در راه خدمت به انقلاب اسلامی گذاشت و در راه انقلاب از هیچ تلاش دریغ نکرد.
وی ادامه داد: پدرم در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه رفت و در جنگ های نامنظم شرکت داشت و ما را نیز به حضور در جبهه ها تشویق می کرد.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز با تسلیت درگذشت امام جمعه سبزوار به مردم این شهرستان گفت: حضور باشکوه مردم سبزوار در آیین تشییع حجت الاسلام ابراهیمی نوعی تعظیم به شعائر اسلامی بود.
حجت الاسلام ابراهیم معادی افزود: برای انتخاب امام جمعه سبزوار در آینده تصمیم گیری می شود.
امام جمعه سبزوار روز گذشته در بیمارستانی در مشهد درگذشت که پیکر آن مرحوم امروز در سبزوار تشییع و برای خاکسپاری به مشهد مقدس منتقل شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.