اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 آذر 1395 / کد مطلب: 11862 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:


چهره پوشالی رژیم صهونیستی در سایه وحدت مسلمان نمایان شده است


چهره پوشالی رژیم صهونیستی در سایه وحدت مسلمان نمایان شده است نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین ،جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره پوشالی رژیم صهیونیستی و قدرت های استکباری حامی این رژیم در سایه وحدت مسلمانان نمایان شده است.

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان جغتای افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری هفته وحدت سیاست های توطئه آمیز غرب نسبت به گسترش تفرقه در جهان اسلام را خنثی کردند.
وی ادامه داد: امروز جهان اسلام در برهه ای حساس از زمان قرار گرفته که جنگ های نیابتی و گروه های تروریستی گریبانگیر امت اسلامی هستند و تنها راه مبارزه و مقابله با این حجمه های استکباری حفظ وحدت مسلمان است.
سبحانی فر گفت: اشتراکات دینی و اعتقادی مهمترین محور وحدت مسلمانان است و تمام تلاش استکبار جهانی هدف قرار دادن این عنصر قدرت در جهان اسلام است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شیعه و سنی در سایه اسلام راستین در برابر اسلام آمریکایی وهابی ایستاده اند و با قدرت از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی جهان اسلام دفاع می کنند.
سبحانی فر افزود: اتحاد بین مذاهب اسلامی سد محکمی در برابر زیاده خواهی های رژیم صیهونیستی ایجاد کرد که به زودی منجر به حذف این رژیم از سرزمین مسلمانان می شود.
وی گفت: امروز شعارهای انقلاب اسلامی و پیام های امام راحل(ره) در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب در زمینه وحدت مسلمانان به ثمر نشسته است.
حجت الاسلام علی اکبر موحدی امام جمعه جغتای نیز در این دیدار بر ضرورت حفظ وحدت اسلامی بین مسلمانان تاکید کرد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.