اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 آذر 1395 / کد مطلب: 11863 / نظرات: 0


موتورسواران مشهدی قهرمان خراسان رضوی


رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: مسابقات موتور‎ کراس قهرمانی خراسان رضوی که روز جمعه در پیست موتورسواری شهر نقاب، مرکز این شهرستان برگزار شد با قهرمانی مشهد پایان یافت.


هاشم یزدی افزود: در این مسابقات که با شرکت 60 موتورسوار از 20 شهرستان استان از جمله مشهد، نیشابور، کلات نادر، بجستان، تربت حیدریه و سبزوار برگزار شد تیم های جوین و نیشابور عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
وی گفت: این مسابقات در چهار کلاس 65 سی سی،85 سی سی، 250 سی سی و 450 سی سی در مسافت یک کیلومتر و با 13 مانع برگزار شد که در کلاس 65 سی‎‎سی به ترتیب امیر و ابوالفضل بیدی و پارسا محمدی همگی از شهرستان جوین حائز رتبه‎‎های اول تا سوم شدند.
وی افزود: در کلاس 85 سی‌سی سینا تقی پور از مشهد، مجید غفورنیا از نیشابور و یاسین عباس آبادی از جوین اول تا سوم شدند و در کلاس ‎250 سی‏‏سی نیز جواد بیدی از جوین، ابوالفضل زارعی از نیشابور و پوریا نجوی از مشهد به ترتیب حائز رتبه‎‎های اول تا سوم شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: در کلاس 450 سی‎‎سی نیز اکبر بروشکی از مشهد، محسن خدیور از بردسکن و مهدی مهدوی از مشهد رتبه های اول تا سوم را شناخته شدند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.